Tear it up


Kissen kom aldrig hem igår så vi fick honom inte ännu, kanske blir idag istället. Bara till att vänta och se :) Igår kväll kom Rickard till plan och mötte upp mig med Conny medans vi precis hade spelat klart basket som två galningar så vi hade ingen ork kvar haha x) Innan basketen åkte jag och Conny in till Timrå och sola, grymt härligt!! BIG LOVE TO THAT! :D ♥ Hur som hellst så åkte vi hem strax efter basketen, duscha och bytte om innan vi åkte förbi korsta för att hälsa på min kärabror Vimar, träffade även massa annat trevligt folk som min andra bror Sebastian, hans tjej Gabbie, Gunno, Alex, Oskar Emilia och Alex nr 2. :) och lite annat folk var med också men vi for hemåt ganska så snabbt. Slog på film och somnade ganska så direkt :p:P tröttnacken vi är :o haha. Blev dock väckt typ tuuuuusen gånger utav Gunno som spammade mig och sedan kunde jag inte somna om igen :( Snyft* haha.

Idag vet jag inte vad som händer och sker, en sak är säker att min bror Vimar ville att jag skulle komma och hälsa på något idag och städa undan efter deras röj efter inatt xD haha så snällt ;) hihi.

Världens vackraste lillebror, Hampus!! ♥ ♥ ♥ Världens bästa! ♥


PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du polers med brorsan o gabbie nu ?

2011-05-01 @ 14:51:11
Postat av: Dzesii

Vem är det som frågar ens?

2011-05-01 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0