Bejbieboo, I love you

Igår tänkte jag att jag skulle plugga inför provet som jag ska ha på tisdag inom kursen "Förskola, skola & Fritidshem", men det blev inget utav det. När Conny hämtade upp mig efter att jag hoppat av bussen så skulle jag skynda mig med att byta om så skulle vi in till stan eftersom Conny skulle klippas så passade vi även på att gå på Shanti där vi köpte nya piercingar, jag till näsan och han till ögonbrynet :) Efter det for vi in till birsta där vi handlade kattmat, hårfärg och halsband åt kissemissen :) När vi kom hem färgade jag håret på Conny och klockan blev så mycket när vi blev klar så det fick bli raka vägen till sängs eftersom Conny skulle upp kl 4.00 på morgonen, stackarn :( ♥ och jag 5.20.

Igår fyllde även Rickard 19 år, så jag GRATULERAR till grabben dåråå :) ..Grattis haha ^^,

Idag när jag kom hem så experimenterade jag lite med mitt hår ^^, Det blev ju som det blev, tigerkakshår xD hihi. Bild kommer ;) Sedan resterande av dagen har jag råpluggat inför provet dårå, så jag fick ju nu världens migrän :( Gud vill verkligen så hemskt gärna klara provet!! Det skulle verkligen betyda massor för mig!! Plus imorse åkte jag in till skolan tidigare och pluggade klart en jätte dryg inlämningsuppgift så nu har jag det gjort åh :)

Nu
ska jag och Conny baka Tigerkaka iallafall, så tjing på er så länge :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0