.


Igår morse ringde Conny och väckte mig när han var påväg hem en sväng innan han skulle fara på jobbet över någon timma. Så när han kom hem åt vi frukost tillsammans sedan följde jag med honom in till Timrå, men jag gick och solade medans han åkte för att jobba. HAHAHA så galen som jag är så solade jag i en timma enbart för att fördröja tiden x) HAHA konstigt nog blev jag inte ett dugg bränd, bara brun så det känns ju GREAT! ;) hahaha >.< Den sista lilla stunden som jag väntade på att Conny skulle sluta jobba, kom det fram en ung muslimsk tjej, kunde ha varit kanske 20 år eller något, så gav hon mig en ros (tydligen för att jag var så vacker tyckte hon) haha lite random sådär men ah.. :p Hon ville ju inte direkt något speciellt så ah lite knas :p:) När Conny kom och hämtade upp mig for vi vidare in till Bergsåker där vi hjälpte till Kebbes pappa på marknan tillsammans med Kebbe, packa osv. När allt var klart for vi hem till Kebabben en sväng, där grabbarna även passade på att tona rutorna på Connys nya bil, tvätta bilen och sedan efter vägen hemåt plockade vi upp Christer som också skulle hem, släppte av Kebbe i Söråker och hämtade upp Rickard. Igår kväll gjorde vi inte så mycket, drack mest lite öl, prata och lyssna på musik typ.. spela lite kort gjorde vi åh.

Imorse klev vi upp vid 12.30 tiden, strax efter for grabbarna.. Conny skulle på jobbet och skjutsa hem Rickard innan. Så idag har jag ringt och grattat min lilla mamma på morsdagen, pluggat lite granna, (blev ju tyvär tvungen att stänga av datorn och alltihop så kunde inte plugga mer än så när det började spöregna och åska =/ Men det går nog rätt bra ändå skulle jag tro..i hope! haha) så har jag städat en massa och gjort i ordning med mina kläder, vikt och haft mig så det ser snyggt ut nu istället för en stor och ful hög. Sen så har jag nyligen varit ute och hjälpt Eva med hästarna och sådär, suttit ute litegranna och bara pratat och haft det trevligt :) Nu sitter jag här igen och tänkte se på de senaste repris-avsnitte på BigBrother medans jag väntar på att Conny ska komma hem från jobbet :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0