Want it so bad!


Igår kväll hittade jag dessa ursnygga skor på nätet,
blev bombkär i dem direkt! ♥



Så oerhört fina!! :D ♥ 
Önskar verkligen att jag haft råd att köpa dem .. =/
Kanske får bli någon annan vacker dag, ifall dem finns kvar och jag har dessa pengar att kunna lägga ut, utan att behöva bli fattig efteråt.

Nu sitter jag här och pratar i telefon med världens bästa Conny :)
Hihi igår kväll hade jag grymt roligt framför paint och gjorde om en bild så den blev riktigt bedårande måste jag få säga hahaha x) Men tyvär förblir det en liten hemlis angående vad det var för bild, eftersom jag får tyvär inte lägga upp vissa bilder så jag kan inte visa upp vilket grymt mästervärk jag skapat x) HAHA :p Hur som hellst så vaknade jag för ungefär en timma sedan utav ett sms som jag fått, och kissemissen Mojjo väckte upp mig till liv för att visa mig att jag fått ett sms haha så himla söt och vältränad kissemisse, inte sant! :o Och igår innan Conny for till Gävle så betedde kissen sig som om han vore en vovve x) haha knaskissen Mr Mojjomoto ♥ Imorse har jag inte hunnit med så mycket ännu, har enbart varit ut med vovven en sväng, gett mat till vovven och katterna och nu pratat färdigt i telefon med Conny. Så nu tänkte jag ta och läsa igenom allt som Matte har skrivit till mig under tiden :) Idag är jag iallafall pigg och glad, äntligen är det härligt väder igen!! Hoppas det förblir så nu också! :)


PussLOVE to worlds greatest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0