getting sick.. :(


Tyvär så blir det inge alls många uppdateringar på denna blogg nu på ett tag eftersom jag har skolan och jobbet att sköta, så har varken tid eller ork alls till nörda vid datorn. Ska även alldeles strax börja med körkortet så att det blir av någon gång! Så nu är det mycket för mig. Men så får det bli ibland om man vill komma någon vart i livet  .. Igår har jag pluggat från morgon till kväll så nu kan jag jobba utan att behöva få dåligt samvete.  Men tyvär känner jag mig helt död idag, conny har blivit sjuk under helgen och nu är jag smittad! :( Känner mig riktigt risigt! Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan gå på skolan och även jobba sedan. Aja nu orkar jag inte sitta vid datorn mer, går och lägger mig igen..






 Hugs And Kisses 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0