All that glitter and all that gold, it tear your soul

 
Hej alla mina trogna läsare! ♥

Kom precis hem efter en dag på Birsta med min underbara vän Lelle och vovven hennes :) ♥ .......som fick en riktigt vidrig TjurSnopp-sena att tugga på istället ett vanligt tuggben O.0 OOUF..!! Stackars voffsing säger jag bara, och gudaness vad vidrigt det luktade måste jag faktiskt få tillägga här i min blogg..! xD Sugna att se bild ? Ja till er nyfikna, så kommer det tyvärr ingen bild på denna.. bleh!

Anyways.. jag passade på att handla lite äggnudlar medtanke på att jag inte kan äta vanliga makaroner pga gluten allergin och dessa special glutenfria makaroner tkr jag inte alls om! Så tänkte jag vara lite nyttig ikväll också så jag köpte hem två stycken honungsmeloner JUMMEEEY! :'D Yes!
 
 
Imorgon tänkte jag och min gulliga svärmor åka och kika på alla möjliga tapeter och se om jag blir kär i några som vi sedan ska köpa till huset, det  kommer bli riktigt skojsigt och spännande! :'D
 
 
Till er som undrar så har jag knappt bloggat nu den senaste tid mkt pga dåligt nät, strulat massor under de senaste ovädren som varit och nu i dagens läge känner jag att jag kanske även kommer ta ett litet bloggpaus i några dagar till ? Pga är inte så värst pepp /sugen på det nu när en massa drama skett.. Så jag tänkte istället kanske endast bara vara, umgås med dem som absolut mest får mig på gott humör och fina tankar, typ såsom mina kära vänner, djuren och naturligtvid det som gör mig lyckligast i hela världen - min älskade sambo :') ♥ ♥ ♥
 
Tänkte även försöka sortera /rensa lite på kläder, slänga /göra sig av utav dessa man verkligen aldrig använder mer osv.. som endast tar plats här hemma.
 
..Tänker på dig hela tiden, min älskade lillebror! ♥
But there's an reason why I cry ..
I need you to understand and be strong.
Hold on, I will never leave you! ♥ ♥
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0