Angel in mine heart

 
Hej allesammans!
Jag vet ärligt talat inte om jag kommer ha lusten till att blogga just nu i något tag.. Är helt nere, känns som en bomb rasat ned i mitt liv efter att jag fått veta riktigt tråkiga nyheter igår :'(<3
 
Min plast mormor från Polen dog igår kl 08.00. Gud fick sig ännu en god ängel till himmlen och jag hoppas verkligen att hon har det bra nu <3. Under alla åren sedan min barndom, har hon alltid haft en speciell plats inom mitt hjärta, alltid betytt obeskrivligt för mig, varit som en extra mor för mig de gånger jag varit till Polen och hälsat på henne. Det svider i hjärtat! Är så orättvist!! Att de goda ska bli drabbade utav så hemska sjukdomar och leva på tok för kort!! :'(:'(

Begravningen är på tisdag, skulle fart redan på måndag och vara där i nio dagar men blir hemma istället och försöka få upp styrkan på nytt igen och försöka klara av plugget! Krzysia, du kommer alltid att finnas inom mitt hjärta, saknar och älskar dig i massor älskade du! <3.
 
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
 
Vi får som sagt se ifall det blir någon uppdatering inom kort
eller om jag känner att det får vänta i någon dag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0