Enjoying the good in life

 
Hej alla sweeties! ♥ :'D
 
Älskar livet just nu!
Njuter av det goda och glömmer det onda! :'D
 

Igår var det en riktigt mysig dag med mina underbara Pinglor med lite schopping (jag var så tvungen att köpa jeans, alla mina har nu officiellt gått sönder) ..visst kan man ha dem ändå, kan va lite fränt ibland men när man ska va mer stilrent klädd kanske det inte passar så värst fint ;p Så drog vi och spela basket - där vi även mötte min gode och trogne vän Plättan :'D ♥ Haha vi är ju bra ful ibland x'D But HEY! That's what makes us so damn great! haha älskar våran humor =). Satt även en stund och endast tog det lugnt och surra i gräset med varann innan jag, Jonna och Lelle drog vidare och skulle bada nere på Dyket sådär på kvällskvisten men lät mer frestande med bubbelbadning med väärme i vattnet :'D Var riktigt mysigt med massa skratt och tok, there just nothing more to do then to loving the great feeling =). 
 
Tjejligan tog över Bubbelbadet :'D Such a great feeling!
 

 
 
Imorse kom min kära vän Lelle och hämtade upp mig så jag kunde gå på ett möte och fixa lite ärenden, riktigt jäkla snällt! :'D Dock var mötet jobbigare än förväntat.. Hate, I just really hate when it must leed to crying .. på en massa sådana jobbiga mötet då man verkligen måste väcka tankarna och öppna sig om allt det jobbiga man upplevt de senaste åren :'( Men det gick bra ändå, kvinnan sa hela tiden att hon var så stolt över mig ( Känner mig inte ens o.0? ), att jag klarat mycket mer än vad många andra hade gjort och att det var jätte kul att träffa mig osv.. Sjukt gullig och omtänksam kvinna faktiskt! =)

Efter mötet var Lelle riktigt trött pga för lite sömn och för mycket med mardrömmar :( Så vi for hem till oss igen där hon skulle få sova en stund men slutade inte riktigt så men hon vilade iaf ut sig lite ändå.. låg mestadels i soffan och surrade lite om allt möjligt, gick ut i solen och stekte lite, busade med voffsingen Texas, myste med kaninisen Pancakes och ah.. vattnade blommorna osv :')

Jisses, nu fick jag en sådan härlig feeling utav att ha vattenkrig!! :'o
Man kanske ska ha det imorgon om det blir finväder imorgon med?! :'D 

 
 
Egentligen skulle vi träffa Jonna och jag skulle färga håret på henne, kanske träffa Plättan en stund med men vart endast slappdag hemma i solen osv.. men rätt skönt det med faktiskt, iaf mot slutet x'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0