It's just so freaking awesome! :'D

 
Jomen visst är det kanske dags att ta tag i bloggandet åter igen! eller vad tycker ni? :')

Ända sedan dumma stormen och åskan varit för sådär 2 månader sedan kanske??! Så har nu vårat när krånglat som någon jäkla dåre.. Ena stunden finns det men fungerar ändå knappt så man inte kan göra något på nätet i vilket fall.. eller så finns det inte över huvudtaget så just därför har jag haft det lite svårt med uppdateringen.. =/ Men nu är det andra dagen då det fungerar hyfsat så hoppas det håller i sig nu innan man blir helt galen på nätet x')
 
 
Anyway så har det varit rätt skönt på sett och vis att ha lite paus ifrån datorn.. Har haft det väldigt bra med massa leende på läpparna, positiva och glada tankar, klippt mig själv har jag gjort, haft riktigt bra sällskap, firat älsklingens kusin, varit häst /hund /katt - vakt medan mina svärföräldrar varit på semester utomlands :)
 
Klippte mig som sagt själv.. var ungefär mer än ett år sedan jag klippt senast så var lite nojjig över hur det skulle gå men det blev faktsitk rätt bra :) Kände mig dock lite ibörjan som en pojke eller lesbisk brud - inget alls illa menat mot dem men ändå .. känes ju lite fel med tanke på att jag inte är lesbisk så ni kanske förstår hur jag menar :')
 
Här kommer lite bilder på resultatet :')
 
 

 
Yes! Det kan ju som sagt vara nyttigt med lite ändring.. brukar i vanliga fall ofta färga om håret, klippa och leka med det helt enkelt, men nu har jag ju inte gjort det på ett tag eftersom ville få det friskt och långt men nu har jag ju haft det rätt länge långt och en sådan tråkig och vanlig fresyr.. så nu blev det kort hår åter igen, dock mycket kortare och lite annan stil denna gång :'D
 
 
Igår var jag nere i huset och målade klart takfoten (endast på halva huset).. och nu måste ställningen flyttas så jag kan fortsätta med resterande :) Målat massor har jag AND I MUST SAT THAT I LOOOOVE IT! haha kul att äntligen kunna hjälpa till lite och är ju så roligt att få kleta lite på sig utan att bry sig så värst x') Man känner sig lite LIKE A CHILD :'D
 
När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och tvätta av sig all färg man fått på sig som började klia rätt mycket mot slutet.. Är ju inte tanken att ha sådan färg på huden kanske ? ;p Efter duschen ställde jag mig och lagade go'middag till hela familjen men dock åt inte jag och älsklingen utav den eftersom grabbarna hade planerat annat och allt blev så stressigt och sent så i sista minuten fick jag veta att vi skulle på bio ;'D Minns ärligt talat inte vilken film det var vi såg men den var faktiskt riktigt fräään! :') Var nästan endast massa bra och kända skådespelare med i filmen och handlade om mycket pang pang..sprängningar osv! (Y)
..Kommer jag på namnet på filmen, uppdaterar jag så ni får ett litet tips på en värdig film att se om ni gillar action - filmer :)
 

Idag har jag endast städat hemma, varit och myst med bunnie'n Pancakes och ska nu alldeles strax ställa mig och laga någon god mat :)
 

PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0