No one gonna love me better than you, you bring me real joy

 
Back in track :'D
Hej alla min underbara och trogna läsare! ♥ :')
 

Idag
har det mestadels regnat och varit mulet hela dagen men inte stoppade det mig för att ha en riktigt toppen dag tillsammans med Lelle :) Vi började dagen med lite ärenden, åkte ned till Arbetsförmedlingen på ett möte, sedan for vi en sväng på affärn och handla en sele till kaninisen, Pancakes så han kan få skutta hejvillt ute på gräsmattan utan att jag ska behöva bli super nervös över att han någon dag faktiskt skuttar lite för långt bort :P Man vill ju liksom inte utmana ödet i onödan när man kan vara på den säkra sidan fastän han är riktigt duktig trots hans busiga dagar ibland, då han lyckas öppna luckan ifrån buren själv och skutta ut. Han har aldrig rymt såå, endast suttit på själva buren och väntat på en eller när han går ut ur själva stallet (på vintrarna då han är där inne) så höll han sig ändå strax i närheten och kom direkt då jag ropade på honom. Så himla stolt över min lilla bebiie :'D ♥.
 
Anyway.. blev det ett rött sele med hjärtan på hihi, riktigt sött tycker jag som passar hans personlighet :'D. Ja.. sedan har jag och Lelle varit hemma hos oss och haft "Barbie"-maraton och upplevde lite utav våran barnsliga sida som man har kvar xD. Ni får tycka vad ni vill, men dem filmerna var faktiskt bra haha! ;p :') Upptäckte för någon dag sedan att det finns 23 barbie filmer och den 24:e kommer ut något år 2013 >.< haha visste ärligt talat inte att det fanns såå många utav just filmerna ;p
 
Lelle drog hemmåt för en stund sedan och nu strax tänkte jag passa på och "Pimpa" naglarna mina så dem får lite färg i sig och blir fräääsiga :') ..Har ännu inte rensat kläderna, men det får nog ta och bli något framöver.. kanske ikväll? Who knows.. :') Får se när älsklingen kommer hem ifrån jobbet ikväll och om jag nu orkar att sortera alla dessa plagg..
 
 
Aight! Detta får duga för min del för idag.
Imorgon blir det iallafall en ytterligare dag med lite fler ärenden att ta tag i :)
 

 
PussLOVE.. XOXO♥. Take care faags! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0