Wipe the tears from my eye

 
Morsning Korsning alla kära!
 

Vaknade för sådär 25minuter sedan till er som undrar :P Är riktigt gristrött.. hade mer än gärna sovit en timma till men känns som jag är dålig då som sover bort halva dagen, speciellt när jag faktist har saker att göra idag. :p 
 
Idag tänkte jag iallafall strax försöka ringa och nå en viss person för att fixa lite ärenden, skulle ju ta kontakt med henne förra månaden men guess what?! Jo hon hade ju tagit semester, hur fasen ska man kunna nå en då??! o.0 Bra tänkt där måste jag säga! :P Anyway, sedan tänkte jag tvinga mig till att försöka vakna upp till liv och packa lite inför helgen, jag och älskling ska åka till Bispgården och hälsa på hans syster och hennes sambo så det ska bli mysigt :). Innan tänkte jag även försöka hinna ta mig en varm dusch, känner mig frysen och guuud vad jag ska ha ont i huvudet.. inte nog med det kände jag nu att jag blev yr när jag reste mig upp och skulle släppa ut kissemissen, Pinky :/ Känner mig inte alls helt hundra tredje dagen på rak nu, inte alls roligt :/:( och ärligt talat så har jag ingen lust att kontakta läkare för senast fick ja fasen vänta ett år? på hjälp :O!!!
 
 
Anyway, förrgår (onsdags) var jag med Lelle, vi drog och käkade på stan sedan gick vi runt lite granna på olika affärer och endast kikade.. dödade tid liksom :P tills vi skulle dra på tre timmars riskutbildning. Jag kände mig faktist rätt nöjd, svarade på mycket trots att jag hade en ond smärta i magen och illamående så japp, jag kände mig aktiv, i princip så var jag mest aktivaste där utav de andra resterande på utbildningen. :')
 
 
Igår tog jag det endast lugnt här hemma, mådde piss ändå så lika bra de.. Låg i fotöljen mest hela dagen och kikade på filmer.. "Ted" och "Double weddings" - dock såg jag inte klart weddings - filmen :P Utan gick istället ut och hjälpte svärmor med att plocka lite jordgubbar ifrån blomsterlandet och även passa på att rensa lite granna ifrån ogräs.
 
 
Men nu min kära, tänkte jag ta och göra nytta. Tack för mig, trevlig helg! :)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0