You will find it next to me

 
Hej alla underbaringar! ♥ :')

Sitter nu och lyssnar på en utav min nya idol kanske? But first to go: MJ - King of Pop! <3 :'D ..Som sagt så dunkar jag sönder alla låtar med Emeli Sandé, GRYMT bra är dem och fina texter! :')

" I can't buy you Love, Don't even wanna try..
Don't ever question if my heart beats only for you, It beats only for you ".

TODAY:


Jag har precis städat klart här hemma, helt cleaniskt rent och fint är det! :') Ja.. annars idag har jag endast tagit det lugnt. Klev upp vid 9-tiden imorse, vattnade hästarna som jag börjat säga nuför tiden sådär ..(gav dem vatten), lekte även med hö (gav dem hö som dem kunde knapra på nere i hagen) och sedan märkte jag även att armarna kliade som satan och att jag fått massvis med utslag??! Aldrig fått det tidigare o.0 Aja shit the same! ;p

Jag har även varit ut massvis med voffsingen så han fick springa av sig lite, spelade även boll med honom :'D, gett mat till alla djuren osv.. Så fick även vår bunnie, Pancakes prova på sin nya sele :'D Gick jätte bra och han såg så lycklig ut när han äntligen fick vara "fri" och springa /skutta av sig hejvillt :'D Sötbebisen <3. Hämtat post, försökt maila in mitt CV /Personligtbrev ang ett jobb men självklart endast för det ska ju nätet dampa heeeela tiden, funkar knappt på vissa sidor och på vissa fungerar det inte alls :'( Försökte komma in på mailen ett ex antal gånger under hela dagen men icke! ..vill inte fungera över huvud taget :( Får hoppas att det går senare eller imorgon med lite tur? :') Yes, alltså har jag endast varit hemma idag, tagit hand om alla djuren, pysslat till här hemma osv.. Får se vad jag hittar på för något ikväll, dra ut på Draken kanske? (Drakbåtsfestivalen) ..eller om jag endast ska stanna hemma och vila försöka vila ut min arm som jag haft förbaskat ont tredje dagen idag, börjar bli orolig nu över att jag fått någon infektion eller något knasigt :/ Aja vi får se ifall det går över inom någon dag, om inte får man vel försöka få tag i någon läkare och hoppas på att dem kan hjälpa en och rätt isf och inte helt gaaalet så det endast blir förvärrat som senast!!! :@
 
 

YESTERDAY:

 
Igår var tanken att jag skulle hjälpa Lelle med att skriva hennes CV /personligtbrev och följa med henne till Arbetsförmedlingen, men det blev inte alls som tänkt pga hon är glömsk och glömde vissa uppgifter som behövdes :/ Så vi får försöka fixa detta någon dag snart framöver istället :). Så istället for vi ned på Birsta City där vi skulle möta upp hennes föräldrar och byta bilar med varann ^^, Så vi passade på att dra in på Media Markt där jag hittade min nya lilla kärlek - Massagestolen!!! hahahaha vi satt där nog 20minuter? :'D GUDOMLIGT! Jag hittade även där en "Lap Chill Mat" till min dator som varit nu i behov utav en sådan väldigt lääänge men kunde inte liksom hitta en riktigt sådan MEN NUSÅ! And I must say that it's AWESOME! Den ger riktigt bra resultat! :) Gick på 179:- och på Media Markt som sagt.

Därefter for vi hem till Lelle och Tony och endast slappade, båda tappade all energi helt haha så ah vi låg som två döingar i soffan och såg på lite tv innan vi faktiskt orkade flytta på oss till balkongen där vi stekte lite granna i solen vid hopp med att få lite färg på sig.Vi var även en sväng och tog kort på deras bilar dem ska sälja och naturligtvis när jag ser stället vill jag leka av mig lite! :'D Stod några höbalar, var som en stor äng osv.. Så här nedan kommer en bild ifrån stundens små barnsligheter ;p
 

HAHA Min faster fick mig faktiskt att älska bilden lite mer tack vare hennes roliga kommentar " Ser ut som jättestora toarullar ju :) " HAHA och som svar till detta .. " Jag har krympt i regnet :'D ".


Igår stekte även mästerkocken något kött? ..som vi åt till potatis med bea sås <3
Riktigt gott var det! :')

En bild då Lelle står och grillar!

 

 
En stund efter maten drog vi hem till oss och såg på filmen "Breaking Dawn Part 1" som dem velat se men deras skiva dem fick hem, var trasig =/ ..så ungefär sådan blev kvällen igår lite kortfattat, trevlig och skojsig.:')
 
 
PussLOVE..XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0