Back On Track!

 
Hej mina trogna kära läsare!
Nu är jag återigen tillbaka efter ett litet bloggpaus som jag kände behövdes.
 
 
Just nu för tillfället sitter jag endast här hemma och funderar på resterande tatueringar som jag har kvar att göra för att mitt mål ska vara nått! Har som sagt tre stycken nu, dock ska ena täckas över något framöver! Planen är inte den att jag funderar att ta tag i dessa mästervärk nu inom snar framtid men något under sommaren kanske eller efteråt tänkte jag =). Då tänkte jag som sagt täcka över ena - göra om den till något helt annorlunda (som jag faktiskt förr aldrig tänkt på att göra.. men nu blir det så och jag tror att resultatet kommer bli riktigt snyggt! Ja sedan tänkte jag även göra två till innan jag blir nöjd. Vad dessa blir för något lär ni märka med tiden, men än så länge tänker jag inte gå ut med idén förrän dessa är på plats! =).
 
Älskar bläck och känslan när man gaddar sig! Så jäkla snyggt med tatueringar och särskilt på sommaren då man har den där gyllenebruna huden ..Muuuums! =).
 
 
Men nu mina kära läsare, tänkte jag ta och äta något och leta fram någon spännande /rolig film.
Starten på denna helg blir mer eller mindre i min ensamhet eftersom älsklingen jobbar sent och antar att det blir lika imorgon så jag får ta och försöka liva till dagarna på något vis själv och se till att jag inte blir uttråkad :p men det ordnar sig nog med lite fantasi och vilja! :)

Älskar att måla /teckna så kanske tar fram mitt ritblock och kluddar till något på dessa blanka pappren som finns kvar. Får se, resultatet lär ju isf komma fram,
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0