Tårar är ord från hjärtat som munnen inte klarar av att säga

 
Idag har jag inte gjort något speciellt över huvud taget.. mer än legat i soffan och kikat på tv hela dagen och har precis lagat två matlådor åt älsklingen så han har till jobbet. Själv orkade jag inte äta någon riktig middag så blev endast en tomat med mjölk :P Blir nog något mer ordentligare något senare skulle jag tro.
 
Anyway så hade jag tänkt städa här hemma men orken är spårlöst försvunnen, så får bli imorgon istället.

Yes, nu tycker ni nog att jag har en fördjäkla tråkig helg men jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att bara slappa när man är ensam hemma och är så himla trött och sliten. Kroppen kan även behöva att ta det lugnt någon gång ibland =).
 
 
På måndag är det nyår, då ska det komma lite främmande till oss. Blir god middag - grillat osv =) Kommer nog bli en massa trevligt, dock är jag just nu för tillfället inte lika pepp ;p Har alldeles för mycket på tankarna just nu att jag hellst endast skulle vilja gräva ned mig under täcket ett tag framöver.. Man kan ju inte alltid ha humöret på topp.. Men nu mina kära tänker jag fortsätta se på tv, kanske sova en stund och hoppas på att migränen försvinner och att man blir gladare snart igen!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0