Baby, I can't love anyone else than YOU <3

 
Mot kvällens start började jag äntligen känna mig som en levande människa, illamåendet försvann och the good feeling tog över WOHOO! finally! Så hoppas verkligen på att det håller i sig nu :):)
 

Tänkte bara säga att ikväll blev det en ren spontan kvällsbadning ute i Smacken tillsammans med Mickis B, gamle vännen Stefan N. som är en riktigt god vän men som man dock inte träffat på år och dar känns det som o.0 Haha vi är lite udda vi två, en period har vi riktigt bra kontakt och hittar på massa roliga saker och BAAM!! säger det så hör vi inget utav oss och ser ingen skyn utav varandra heller xD Men hey! endast för att man inte snackar och umgås heeela tiden, betyder inte att man inte är lika bra vänner och har lika kul ihop som förr när man väl gör det igen :) That's real friendship :) Anyway så var även hans vän Hampus med och bada.. känner honom inte men han verkade vara en trevlig och glad filur :).
 
Det var Mickis som drog med mig på att bada sådär på kvällskvisten, till er som undrar så var det väääldigt kallt i havet! o.0 ..Men vad fan förväntar man sig?:P  Det är klart att det är kallt i havet men ja det gick ju rätt bra ändå efter mycket om och men... Stefan var dock riktigt fjollig utav sig som var den sista som vågade att ta modet till att doppa sig xD haha nej nu ska jag inte vara sådan elaking :D Nämen det var trevligt och värmen och kläderna blev mycket uppskattande efter att vi badat klart haha xD


Haha det roliga var att både Mickis och jag lärde känna Stefan med i princip mer eller mindre på samma vis - at a partey hemma hos Ante L. haha rätt roligt det ändå, liksom vad är oddsen att Mickis är tillsammans med min älsklings bror och lär känna en och samma person på typ samma vis och hos samma människa? xD :P Aja whatever haha >.<
 
 
Efter att grabbarna skjutsade hem oss, har jag faktiskt inte gjort så speciellt mycket.. endast nördat lite vid datorn och checkat runt lite på nätet, lite här och där, lyssnat på musik och sådär och strax tänkte jag ta och se klart på filmen "The kids are alright", än så länge verkar filmen faktiskt bra! :) Handlar om ett lesbiskt par som hade skaffat barn utav en donator..? tror jag det heter ;P anyway, så när dottern fyllt 18 vill hennes bror att hon ska söka upp och kontakta donatorn eftersom han är nyfiken på hur deras "far" ser ut och är.. Ja mer än så kan jag inte säga eftersom jag har somsagt inte sett klart filmen ännu..
 
Om ca en halvtimma slutar älsklingen jobba <3, så får se om jag ännu är vaken när han kommer hem eller om jag deckat i soffan xD ..Sleep Tight Faags!         ...zZzzzZzz..! :D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0