Beautifully Broken

 
Jag har höllt dessa tankar /känslor inombords i år & dar.. Men sanningen är den att det gör obeskrivligt ont i hjärtat mitt & jag skäms så oerhört.. Över att jag har dig som bror men ändå inte. De gånger jag svarar någon om hur många syskon jag har, känns det inte verkligt att säga att jag har 3 st, eftersom denna siffran inte alls är hel sedan a long, long time ago.. Jag har mist dig helt ifrån mitt liv.

Dessa dagar som du alltid fanns där för mig & vi alltid kunde ha det så förbaskat kul ihop, du var min allra bästa vän. Personen jag alltid kunde vända mig mot och lita på till tusen. Men plötsligt försvann dessa dagar, allt hände så plötsligt. Du flyttade hemifrån & inom kort hade jag förlorat dig bit för bit..

Dessa stunder då jag behövde dig som absolut mest i hela mitt liv, fanns du inte där & brydde dig inte alls om mig. Du vände endast ryggen mot mig helt och hållet, du försökte inte få mig att bli stark på nytt igen.. Detta var förkrossande när jag verkligen behövde dig. Kändes som om du högg mig i ryggen gång efter gång.

Nu de senaste åren har du iallafall bevisat vad för slags människa du är & hur lite ditt egna kött & blod betyder för dig.. Jag hoppas verkligen att du är glad över det du valt & att du valt rätt för dig. Men du kan lita på mig att efter alla dessa gånger som du bevisat för mig hur fruktansvärt lite jag, din enda syster betyder för dig.. och klandrat mig till alla möjliga saker som jag inte alls haft något som hellst med att göra.. Mitt hjärta kommer nog aldrig att kunna glömma, men jag kommer alltid att älska dig, du är trots allt en del utav mig, min bror. Det är hemskt hur saker & ting faktiskt kan förändras så hastigt. It really hurts.. :'( ♥
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0