Belive in it if you want it to happen

 
Tjaa mina kära läsare! :)
 
Idag klev jag upp ur sängen riktigt sent :D Super skönt och kan lova att det verkligen behövdes! :)
Ni tycker nog att jag har varit skitkass på att uppdatera och det håller jag helt och hållet med er om! Men har man annat skojigt för sig, hinner man inte tänka så mycket på bloggandet? :P
 
Anyway så de senaste dagarna har jag umgåts med älsklingen min <3 då han kommit hem från jobbetm riktigt mysigt.. vi såg på massa filmer, härja lite osv :P Njöt mest av att tillbringa tiden med varandra helt enkelt :).
 
Så denna veckan har han jobbat natt så vi har varit borta den mesta tiden och jag har tillbringat mina dagar /kvällar med Lelle :) Vi har målat naglarna, suttit och surrat, myst ned oss på balkongen med ett glas rött och endast pratat om allt möjligt och haft det trevligt, tränat massor i två dagar i streck har jag också gjort, och det ska jag fortsätta med också! :D ..mest för hälsans och konditionens skull sedan är det ju ett plus att man blir fräschare till beachen ;):P Känner mig riktigt stolt faktiskt! :) Har även kikat på när Lelle körde cross.. jag ska också göra det men inte riktigt ännu eftersom den jag ska köra på måste byta hjul /deck? :P Så ja det ska bli riktigt spännande, lilla jag köra cross o.0 ojojoj.. haha :D HAHA ja vi kollade ju även en dag på filmer, "Barbie" & "Bilarna 2" haha ibland måste man ju faktiskt uppleva lite barndomsminnen xD
 
Har även färgat håret på Lelle, riktigt fränt vart det! Blont med rosa slingor! Tänkte passa på att prova på det med en stund innan hon tar och blir helt blond på över håret och underhåret brunt :)
 
 
Lelle när det var CROSS-TIME! ..tuffingen ;)


 
Vi har även tatuerat oss, vänskapstatuering :)
 
 
..Avslöjar vår lilola hemlighet - Nagelack xD HAHA

Vi hade somsagt lite randomskojigt! :D Men detta är en utav dessa tatueringar som jag garanterat tänker göra någongång något framöver och inatt efter att jag kom hem, visade jag denna till älskling och han började skratta med tanke på att det är nagelack, men han tyckte att det vore snyggt om jag gjorde sådan :) Så nu är den officiellt godkänd utav älskling också xD :P 
 
Yes, nu vet ni kortfattat hur mina dagar sett ut :) så har man ju även gjort massor mer för vi har mest höllt oss igång nonstop med massa skoj hela dagarna - tills vi gått och lagt oss as sent på natten och klev upp vid 7 tiden så :P.
 
 
STORT TACK TILL MIN GODE VÄN MATTE P. som ställde upp med att skjutsa hem mig inatt, verkligen en änglavän som ställer upp i alla lägen! :) Massa tack ännu en gång att du ställde upp för mig så jag kunde komma hem! :D
 

Annars idag
tänkte jag träffa lillebror med mammi och kolla på filmen "Trassel", men eftersom jag mått /mår som jag gör, blev det inget utav det och likaså med att träffa mina kära vänner Cicci och Lito, men det finns ju inte mycket att göra åt saken då man blivit illamående och yr i flera kvällar och sedan om man helt plötsligt kräks i mängder, vill man verkligen ta och vila ut sig någon dag och endast bara få vara en stund utan strss och press.. Så får ta igen det någon annan dag istället då det är mer passande för oss alla. :)
 
Så när jag väl vaknat.. blev väckt utav älskling <3 så pratade vi lite, myste med kissebebisarna som håller nu på att lära sig att stå på benen :) SÅ HIMLA SÖÖTA!! <3.
 
Sedan kom grannens mormor? förbi med två pyttesmåa två kissebebisar (föddes lite för tidigt) så deras kattmamma stötte ut dem totalt, så vi försökte rädda dem genom att vår katt Pinky kanske skulle vilja "adoptera" dessa två stackarna, men eftersom dem kämpat hela natten, inte helt klart utvecklad .. noll kraft, kunde dem inte ens suga åt sig tissen på Pinky :/ Så det var riktigt tråkigt att se faktiskt :'( Huga stackars små, så nu ska dem få somna in, om dem inte redan gjort det? :'( Det gick verkligen inte göra något, tyvärr :( Vi får försöka glädja oss med att vi allihop försökte så gott vi kunde..
 
 
Jag har precis gjort iordning hos min och älsklingens gosiga /busiga bunnie, Pancakes så nu fick han sig en ny och mysig bur som han får bo i nu :) Much better! :)<3
 

 
Men nu mina kära, tänkte jag faktiskt ta och se på film och hoppas på att jag kryar på mig strax :)
Take Care!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer
Postat av: elin

Snygga cheyeeeer :D

2012-07-19 @ 21:43:58
URL: http://esahlen.blogg.se
Postat av: Dzesii

Tusen tack Elin! :D

2012-07-20 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0