Dear beloved.. <3

 
If this love will exist in my dreams, then don't wake me up. ♥
 

Har precis gosat ned mig i soffan tillsammans med bebis-kissarna, gud så go och SÖT dem ääär!!! ♥ Önskar man kunde stanna tiden så man alltid kunde få ha dem och när dem är så små, då dem är som absolut sötast! xD
 
 
Idag tänkte jag faktiskt endast ta det lugnt hemma, dels för att jag inte tar mig någonvart idag.. men det kan faktiskt vara rätt skönt att vara hemma en dag och endast ta det lugnt :) Kanske bakar någit smarrigt tills älskling kommer hem, that we will see if I will do :) Så har jag städat undan lite granna här hemma, tänkte även ta och dammtorka också osv så det blir helt cleaniskt rent! :) Kanske tar på mig bikinin och lägger mig ute på baksidan i gräset och solar lite? :) ..var ju dåligt med färg i sommar, inte varit så värst många soliga dagar här =/ Mestadels målnigt men kvavt som saaatan eller regn /blås :/ Så man måste ju passa på lite när solen visar sig! :D Spela lite roliga spel kanske jag hinner med också ;) Försöka få tag i någon människa tänkte jag också och hoppas på att dem kommit tillbaks ifrån semestern så man faktiskt kan få hjälp med lite ärenden någongång! Så drygt när man ska få hjälp men plötsligt skiter dem i ALLT och drar på semester.. och själv vet man inte alls hur man ska göra och vart man ska ta sig till.. =/ Ringa körskolan och boka tid på risk1:an, så ja lite att göra har man ju ändå :).
 
 
Igår morse när jag var ut en sväng med vovven så han fick göra av sig, passade även på att spela lite boll med honom och var som vanligt SUPER snäll och lydig men plötsligt då jag skulle in med honom igen, då började han tok springa åt helt annat håll..!! Lyssnade inte alls på mig utan hade annat på gång och levde i sin lilla bubbla liksom, tok arg vart man och att man redan var stressad gjorde inte saken bättre! Enbart därför skulle det ta en jäkla timma att få tag i honom..... -.- Vet ju alltid vart han brukar ta vägen, men vi missade varandra heela tiden xD Men det gick bra slutligen då han kom till mig :). Trots att han kan ha sina busiga stunder och att man kan bli väldigt orolig så älskar jag honom lika mycket för det! :)
 
Sedan när jag äntligen hängt tvätten, dammsugit, plockat undan lite osv, gjort mig själv lite i ordning osv for jag och Lelle ned till Timrå och käkade lite frukost innan vi for vidare ned till basketplan, där vi även mötte Plättan :) ♥ ..Vonca träffade vi även också efter en liten stund (en vän till Lelle), så vi spelade lite granna innan vi blev trötta utav värmen och satte och endast ned och umgicks och prata, hade allmänt trevligt :).
 
 
Efter några timmar, skjutsade Lelle ned mig till Lj där jag träffade Cicci och Lito, for ned till en strand och tog massa med fina bilder med Ciccis nya systemkamera, vattnet i havet var riktigt skönt måste jag säga!! :D Efter ett tag for vi till IKEA, där Lito bjöd oss på glutenfri korv med bröd :) SÅ GOTT när man är hungrig! Tacktack till honom! :D Ja efter det for vi till Södraberget och tog lite bilder där med och flummade runt oss lite granna sådär xD :P Vi for även en sväng till Ica Maxi, där Cicci handlade lite gotta till resan idag, då hon ska åka ned till Stockholm och träffa bror sin och familj :)

Så inne på affärn hör jag helt plötsligt någon säga mitt namn, vänder mig om och ser min saknade lillebror!! :D Känslan jag fick utav glädjen går inte att beskriva med ord! Blev så himlans glad att jag fick tårar i ögonen, mamma var även där
med sin karl................. Anyway, lillebror Hampus hoppade upp i min famn och gav mig en bamsekram och massa pussar fick man :D ♥ Efter att Lito och Cicci skjutsat ned mig till Lj igen, där älskling skulle hämta upp mig, stannade vi allesammans och prata en stund då älskling kom, innan vi for vidare hemåt och myste lite :) ♥
 
Här kommer lite bilder på only me, med systemkameran ^^,
( Fler bilder ifrån "plåtningen" kommer upp något framöver )
 

 

 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0