Grönalund /Uppsala

 
I helgen har jag varit på Grönalund med älsklingen <3, Lelle & Kebbe :) Har haft det fruktansvärt roligt ihop! :D Ojojoj och att jag vågade åka Frittfall ?!!!?! :o Haha trodde jag skulle dö när jag satt där uppe, blev lutad framåt och inväntade nervägen!! Men det var en sjuk och riktigt härlig känsla må jag säga samtidigt som man ville bort av rädslan hahaha xD Nämen det var massa kul! :D Åkte självklart även en massa andra karuseller, vi skulle även gå spökhuset men det hann vi inte med :( Vi ville ta det när det blev lite senare på kvällen så det blev läskigare.. jag är ju skitskraj för sånt så grabbarna tyckte de skulle vara roligare så haha men tyvärr var det stängt när vi kom dit :(:/ Men det får bli en annan gång istället kanske :)
 
 
Lite bilder som krydda på det hela :)
 
 
Tog inte så värst många bilder pga var ju upptagen med allt skojsigt runtom kring oss :D
 
Vi bodde i Uppsala, skulle även passa på att träffa Theresee som var där, men vi kom hem sent på lördagsnatt ifrån Grönan och jag led av världens äckligaste migrän så var till att sova direkt när vi kom hem mer eller mindre. Vi får ta och ses ngn annan gång istället då hon är i Sundsvall igen :).
 
 
Lite bilder på kissekatterna som vägrade komma upp förut..
 
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0