I will never leave you, darling <3

 
Denna kväll hann jag definitivt inte med att se filmen "Bad Ass" som jag tänkt eftersom har istället varit igång hela kvällen med att tvätta en massa tvätt... hade fasen en hel hög med tvätt o.0 Tänkt flera gånger att ta och tvätta men det kan vara lite bökigt då tvättmaskinen varit upptagen :P Men nuså har man hunnit med några högar åtminstone under kvällen :)
 
Tvättat Bebbes keps har jag också tagit och gjort xD Haha han glömde ju den uppe hos oss efter att han hjälpt Christer att svetsa när dem lekte lite med bilen.. (reparerade) och dem var kattvakt över helgen :). Så efter att dem svetsat kan jag lova er att kepsen var nästan svart haha xD Så ja.. varför inte liksom speciellt när han själv ville och jag höll ju trots allt redan på med att tvätta osv så why not liksom :). Resultatet blev riktigt bra, så nu är den ren och fin igen. Trodde ärligt talat att den skulle bli skitful och missbildad i skärmen men inte alls :D Damn I'm good haha xD ;P.
 

Vad sker imorgon? ..Jadu inte alls planerat något speciellt ännu men kanske drar och hittar på något med Lelle, isf ska jag försöka komma ihåg att även köpa allergitabletter, kanske dra på arbetsförmedlingen och skriva upp sig på en messa ang ett jobb :) Så får vi la se vad det blir för äventyr sedan :).
 
Annars tänkte jag nog endast vara hemma och ta det lugnt och endast slappa, brukar vara grymt skönt att göra det ibland också, så om det blir på detta viset ska jag även nog passa på att plugga lite teori :)
 
 
Missing him so badly!! ..Mine lovely teddybear :'( <3
 
Jag saknar min lilla nallebjörns vovve, Jesper nå fruktansvärt mycket, finns inga ord som kan beskriva! :'( ♥♥♥ Kommer aldrig sluta älska dig, hoppas du har det bra hjärtat! ♥♥ Går inte en dag utan att jag tänker på dig, gubben. ♥♥♥ 
 
 
 
Nä nu är jag helt slut i kroppen och i sinnet så nu ska jag ta och lägga mig och låta drömmarna föra mig bort i den magiska världen :)
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0