I'm tired of waiting, terrified of the ending

 
Tjabba Krabba!
 
  
 
Jag kom precis hem precis hem ifrån mötet på Arbetsförmedlingen, var ett sådant informations möte med massa andra ungdomar.. Kvinnan som pratade var även Polsk men pratade med kanske världens jobbigaste brytning xD Hihi glad att min mamma inte pratar så, hade inte klarat av att lyssna alls på henne då :P Nejmen man fick väl veta lite nytt.. dock visste jag om det mesta redan ifrån jag sommarjobbade där och var på sådana möten redan då 2 gånger =/ och att man var så himla trött pga regnvädret gjorde inte saken lättare att hålla sig vaken :P Som tur var kändes denna timman som 30minuter istället :)(Y).
 
 
Igår efter att älskling kom hem sent på kvällen efter att han fått jobba över, myste vi ned oss tillsammans i soffan och såg på en väääldigt konstig film med uselt slut o.0 Förstår inte att dem ens lyckades gå ut med den i marknadsföringen? xD Haha handlade om att ett par bilade till en strand, där dem även skulle möta upp två andra - träffade dem dock aldrig.. Paret bråkade stup i kvart och var riktigt otrevlig mot varandra, stranden dem var på hände det konstiga grejer och exakt alla dog..? KANON SLUT? NOOOT! haha :P
 
 
Ikväll, eller ja.. efter att älskling slutat ska Erik nog komma till oss så tänkte dem spela PS3 så får se vad jag hittar på för skojsigt under tiden. Kanske dra och hitta på något roligt med Lelle, eller så kanske man ska spela med dem också? :) Brukar ju vara rätt kul att spela PS3, typ raka motsatsen än dator, det suuuger! haha :P Nejmen blir nog bäst om jag roar mig med något annat skojsigt under tiden, blir ju endast drygt att spela 3 stycken, måste ju ena byta av jämt = krångel.. :P
 
 
Men nu tänker jag hoppa in i duschen, känner mig rätt frusen :/
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0