KittyCats

 
Jag har varit väälodigt usel med uppdateringen de senaste dagarna, i know =/ Men har haft för mig massa skoj och njutit utav sommaren så har inte haft speciell tid till bloggandet..
 
 
Jag har iallafall hunnit med att dra och bada en del,varit med Lelle, en kväll följde även Oskar med oss och bada så var massa trevligt :) Min gode vän som man knappt hunnit med att träffa den senaste tid pga ingen haft speciell tid samtidigt, jag har haft problem med magen osv..
 
Bild på mig och min gode vän Oskar efter att vi badat med Lelle, men hon ville inte vara med på bild :(
 



Så har jag fått ett suuuper sött, rosa paraply utav älsklingen!!! :D LOVE IT! hihi, alltid bra att ha när det regnar! Mitt förra gick ju sönder så var vid behov av ett nytt och detta är verkligen "mig" hihi älskar rosa, som de flesta vet redan som känner mig.. annars hade ni kanske redan märkt det också ^^, haha.
 


Ja så har jag även
sprungit och fixat lite olika ärenden, lämnat massa CV:n på olika ställen.. dock inte hört något ifrån dem vilket suger :( Men det blir nog lättare till hösten med jobb medtanke på att alla har ju anlitat sommarjobbare..
 
Sovit en natt hos Lelle och Tony har jag också gjort, då älsklingen skulle jobba hela dagen och ända till 1 på natten så vart så istället så slapp ju även Lelle hämta upp mig nästa morgon för vi skulle ju ses då också.
 
 
Igår har jag och Lelle vart en sväng på Birsta med älsklingen, handlat lite kläder har han gjort så jag var smaken för honom :). Vart väldigt snygga nya shorts och en sommarskjorta :) Mums! hihi ;D
 
Sedan på kvällen for jag och Lelle in på Gatufesten, träffade på lite vänner, bland annat: Oskar och hans glada och trevliga tjejkompisar, Karin, Elin.S (men hon var så upptagen med pojkvännen sin så hann inte prata direkt med henne) haha, Mikaela, Mickis, Christer, Peeetah, brorsan Vimar, Jeanette & My.
 
Men ska jag vara ärlig så var det inte sååå himla kul där så vi drog hemåt efter en stund bara, fick ju även fruktansvärt magvärk så även det förstörde en del utav stämningen.. :(
 
 
Imorse fick även vår kisse, Pinky kissekatter (kattungar), blev 4 stycken.. faktiskt super söta nu när dem är ren och torr haha xD Kan säga att det inte alls var långt ifrån att jag skulle kräkas då jag skulle hjälpa en som precis hade ploppat ut och jag skulle lyfta och hjälpa den, så hängde moderkakan efter han.. :/ inte världens mysigaste syn :/ Men det gick jätte bra och Pinky är så duktig så att vara mamma första gången i hennes liv :):).
 
Ja så har jag ju även vart hos tandläkarn idag på en sådan 19-års kontroll, var lite stressigt med tanke på att Pinky födde men det gick bra det ändå! :) Sedan skulle jag och Lelle åka och bada eftersom det var ju så himla varmt och jag höll på att smälta bort xD Men planerna vart inte riktigt så eftersom hon ville dra en sväng in på GF innan, men sedan blev klockan ganska mycket så jag for hem igen. Åt middag ute på uterummet med svärmor, svärfar, Christer och Mickis :) Massa trevligt! Sedan nu har jag endast pratat med min kära svärmor om allt möjligt, hjälpt henne med att smörja hennes skinnjacka som hon ska ha i helgen när de ska fara på en roudtrip på motorcykeln :).
 
 
Men nu mina trogna läsare, tycker jag att detta fåt räcka för dagens inlägg så ska jag försöka blogga bättre framöver :) Take Care!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0