Like an dreamer! :)

 
Godmorgon, GODMORGON!! .. till alla mina kära och trogna läsare! ;D
 
 
Igår lydde mitt lilla äventyr såhär.....:
 
* Vaknat.. snarare flyga upp ur sängen utav att Lelle ringde xD
* Plockat undan lite hemma (typ snabbstädning för syns skull) ;p
* Tvättat /hängt tvätt (suck.. ännu inte klar) men det är endast älsklingens arbetskläder så det spikar jag strax :)
* Duschat mig fräsch :) just a bit (orkade ärligt inte ens sminka mig, så hädde endast på ytterst lite - nöjd..klapp på axeln hihi >.<
 
....Med Lelle:
 
* Åkt och kika på as coola paintball - gevär /prylar ME LOVE IT! <3 ;D
* Hem till mammi och lämnat en liten överaskning till lillebror när dem ej var hemma, busfröt mitt! <3
* Kikat runt efter nät /galler.. (hittade dock inget som jag tänkt mig :/ So that sux a bit..)
* DollarStore - köpt lite dricka VAR ASA TÖRSTIG! :P
* Hem till Lelle en sväng och plocka upp Tony
* Hem till Tonys föräldrar en sväng för att skriva ut en bild (skiss på tatuering)
* Åkte till Långsjönn? (tror jag det heter o.0) - Lelle skulle tatuera sig, men dendär Alex (hennes kontakter) hade lyckats glömt bort det helt och hållet som var ute och åkte cross istället så vi gick runt och surrade lite med Jessica (tatuerans trevliga tjej) och hennes mamma en stund :)

* Åkte hem och myste i massor med älsklingen! :D<3<3 MYSIS PYSIS <3:)
 

..Ja sådär såg min dag ut igår lite sådär kortfattat :). Hoppas ni med haft en riktigt awesome och fullspäckad dag som mig! ;D
 
Bjuder på denna "Vackra..Bedårande...Helt fantastiska" bilden xD :P:p - HAHA
..Sällan vi och våra egna maskerader inne på affärer xD
 
 
 
Now - TODAY's Plans.....:
 

Klockan är nu 8.31
, sovit endast 4h inatt och flög upp ur sängen kl. 7.05 utav att jag kika på klockan och såg att älskling hade försovit sig - alarmhelvetet hade inte ringt utan på någotvis efter första rigningen, ställts om till 7.15 ...HOW, WHY??!?! =/ Anyway så efter att älskling fart på jobbet var det min tur att ringa Lelle asa tidigt på morgonen! ;D Faktist jätte bra att vi väcker varandra sådär tidigt så vi hinner njuta utav dagen liksom, man kan faktiskt vara duktig och inte sova bort halva dagarna endast för att man kan liksom :P :)
 
Får lite paniiik här också.. Har ännu inte fått pengarna ifrån varken bidraget eller efter skatten?!? o.0:'( OCH SNART MÅSTE JAG BETALA MINA AVGIFTER!! Överleva på något vis måste jag också kunna göra samt. betala hyran!!! KUUUKEN, ja hur fan har dem tänkt att jag skulle lyckas med det då??!! =/ Sjukt jäkla störande alltså! Men angående skattepengarna efter deklarationen, är jag tydligen inte helt ensammen om iallafall, eftersom Jessica (som vi pratat med igår) hon och någon till har inte heller fått sina ännu.. nä skumt alltså! :s
 
 
Nu tänkte jag iallafall gå ut och ta mig morgonciggen, göra mig lite levande ..hoppas på att allergi tabletten börjar värka REAK GOOD SOON - Vaknade utav att ögonen var helsvullen, röda och irriterande :/:( ..Yes, sedan ska jag äta någon frukost med Lelle efter att hon plockat upp mig snart, umgås lite med henne en stund också ..Får se vad vi hittar på för skojsigt och spännande :).
 
Sedan vid 15 -tiden skjutsar Lelle mig till min gode vän Cicci som jag inte träffat sedan studenten?!! :o Men så kan det bli ibland.. :/ Så idag lär vi ta igen en massa och även passa på att plåta oss med hennes nya systemkamera :) ..innan hon for ned till brorsan igen, i stockholm. 
 
Efter att jag varit med Cicci i någon timma, innan älskling hämtar mig tänkte jag passa på att hälsa på super eftersaknade lillabror <3<3 Gud saknar honom så oerhört! :'(<3 Så nu känner jag att jag verkligen MÅSTE träffa honom nu när jag blir så nära dem liksom :)<3.
 
 
Här kommer en bild på sådär 3 år gammal på mig tillsammans med världens sötaste till lillebror!! :D<3<3
Blond och JÄKLIGT Brun var man den sommaren! :o ..Önskar jag vore lika brun idag ;)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer
Postat av: elin

Har heller inte fått mina skattepengar://

Svar: Inte? Alltså detta är riktigt skumt, skulle man deklarera teckniskt.. via sms/telefon/internet skulle dem komma tidigare men verkar fasen inte som så :( Irriterande!
Dzesii

2012-07-27 @ 14:55:13
URL: http://esahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0