PoP it like you should

 
Igår for jag och älskling till Lelle och Tony, hade en myslördag med massa gotta (godis, läsk, chips...) Massa gott! :) Fick en sminkning utav Lelle medan grabbarna spelade lite tv spel, sedan åkte vi hem till Lelles föräldrar för att ta in hundarna och ge dem mat osv.. Efter det for vi till något mysigt ställe vid havet, åkte och kika på as frän kran som var gjord looong way back in the days! Riktigt cool var den måste jag säga! Tog tyvärr ingen bild, ångrar lite det =/ Får göra det någon annan dag kanske? :) Sedan for vi vidare till en strand där vi busade lite granna innan vi for vidare hem till dem igen och surrade lite innan vi for in på bilträffen i birsta och hade det trevligt :). Tyvärr tog jag inge bilder på bilarna när dem lekte på parkeringen =/, tänkte verkligen inte på det när jag hade så upptaget med att ha det trevligt. :p :D
 
En bild Lelle tog på oss inatt då vi var ute i Birsta
- Kikade när massa bilar burnade bort sina däck (Y)...? :P ajaj.. 
(Sinnes vad långt hår jag fått btw o.0?!! LOVE IT!<3)

 
 
<-- Jag, Tony, Lelle --> :)
 
 
Tony & Lelle ;)
LOVE IS IN THE AIR :)
 
 
Fick även dessa fina två par skor utav Lelle, dem ser riktigt fräsh ut! :D LOVE THEM! <3.
Älskar ju sådanna stövlar och med tanke på att jag slängt alla mina ballerina-skor pga slitning,
var jag faktiskt vid behöv utav nya :). TUSEN TACK! :)
 

När jag och älskling kom hem, myste vi ned oss i soffan och såg på lite fräna avsnitt utav "Mythbusters" :) HAHA ojoj vi somnade inte förns 5 tiden inatt o.0 ..eller man kanske ska säga imorse? :P haha >.<

Så jaa.. jag sov bra länge idag, vaknade vid 14-tiden xD Sedan har jag endast tagit det lugnt, vart ut med hunden, lagat mat (blev äggnudlar med köttbullar), gott gott älskar nudlar!! <3 :D Och eftersom att jag inte får äta vanliga pga gluten allergin, har jag börjat äta äggnudlar som faktiskt är riktigt gott det med! :)
 
Får se vad jag hittar på idag, medan älskling jobbar.. vet ej alls när han slutar? :P Men ärligt talat så blir det nog endast en LAZY-day för min del, känner att det behövs idag :) Endast vila upp mig, göra ansikts mask?, pyssla om mig osv och kanske ha filmmaraton vid levande ljus så man verkligen får slappna av helt och endast njuta utav lugnet :) Att stressa jämt är ju inte det bästa för hälsan.. så det kan behövas sådär någon gång ibland :).
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0