Stay strong!

 
Hej alla mina trevliga läsare! <3
 
I lördagskväll kom Rickard ovh hälsa på mig och älskling, så vi surrade och hade det trevligt, såg film osv..  Blev en lite varierande kväll :) Grabbarna drack lite granna pilsner och grogg (jag var ju så himla trött så hade ingen större lust till det :P). Medan dem spelade liiite granna något tv-spel myste jag med gosiga Pancakes ute på altan :)<3
 
 
Igår for jag och älskling och hans föräldrar på middag hos hans farmor och umgicks lite med hans kusiner som också var där :) Trevligt,trevligt :)

När vi kom hem, såg jag på filmen "Year One" SÅ HIMLA SKÖN FILM! haha yes, den var riktigt bra faktiskt :), under tiden surrade älskling bra länge, hela filmens gång i telefon med Lelle angående paintball gevär osv.. :)
 
 
Idag sov jag bra länge, nästan till 13-tiden.. Vaknade flera gånger om, men somnade in lika snabbt.. :P Idag är det en sådan dag då jag endast är less på allting :/:( Känns helt uselt om jag ska få vara helt ärligt! Less på att jag aldrig verkar få något jobb = blir galen snart!!, brist på pengar.. vet inte alls hur jag ska betala räkningar och överleva denna månaden, saknar morfar så oerhört mycket.. önskar jag kunde åka och hälsa på honom :'(<3 Men det är ju som sagt lite svårt när han bor i Polen och jag inte ens har en enda krona :( Så känner jag mig lite ensam pga älskling jobbar, jobbar och jobbar...  Så det är klart att det blir llite ensamt hemma tillslut :( Har knappt tid för varandra mer :( Det är klart att det är fullt förståligt att han jobbar och jag anser att det är riktigt bra att han får jobba mycket men saknaden finns ju självklart även där :P 
 
Nä får se vad jag hittar på idag, men just nu tänker jag ta och kanske städa lite här hemma.. har ingen större lust till det men det är sånt som måste göras det också :).
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0