Stranger

 
Erik och älskling kom precis hem, så nu gör dem iordning med att starta PS3 osv.. jag fick flytta mig från super bekväma soffan wich i LOVE! :( Men nu får man sitta på älsklingens kungarstol som han brukar kalla den för haha :P:p
 
Idag har jag även pratat en kort stund med mammi telefon, sas inget speciellt.. mest hur hur jag har det osv :P Funderar starkt på att se film eller be Lelle hämta mig så man kanske kan lyckas få henne att bli på bättre humör och bli glader :).
 
 
Åt även gudomlig maträtt jag gjorde, fruktansvärt mättande dock men inte klagar jag för det inte :) ..tänk på barnen i afrika liksom som har det värre än oss..
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0