Stress moment!

 
 
Jag har precis letat som en galning efter speciella papper som jag måste ha med mig imorgon då jag ska åka till Arbetsförmedlingen.. tillslut hittade jag! Där jag minst anade, låg dem.. inte bland alla andra viktiga papper som jag har? o.0 Aja.. skumt detta, håller koll på allt som inte tillhör mig, även fastän jag inte har någon aning om var pojkvännen gjort av något som han sedan kan leta efter, hittar jag omedelbart?! Men inte alls så med mina grejer.. WHY?! haha xD Jaja men jag hittade ju dessa papper tillslut åtminstone så nu har man blivit lite lugnare :) (Y). Så super snälla Christer ska få skjutsa dit mig imorgon, vill ju inte ta risken och komma för sent, eller missa hela mötet helt och hållet xD 
 
 
Haha jo jag vill ju även passa på att tala om att jag bara ääälskar vårat internet :P ..eller inte?! haha När det står att vi har internet, då har vi ändå inte? och när nu när det står att vi INTE har internet, har jag det ändå ?! haha jo det kanske märks klart och tydligt eftersom jag sitter och bloggar för tillfället xD haha :).
 
 
 
Vill även säga att jag är sjukt glad för min gode vän Lelle, som förlovat sig återigen med Tony :) Dem hade ju en break förut och där bröts förlovningen men nu har dem funnit varann igen och är gladare än någonsin! (Y) Så glad för deras skull :). Skulle tydligen även kika på bröllopsklänning idag? Mysigt :) Jag anser verkligen att dem är ment to be :) Så fina ihop är dem.
 
 
 
Jag själv nöjer mig starkt över att jag får leva lyckligt ihop med pojkvännen så får vi se vart framtiden för oss :)<3. Älskar min Conny så djupt att ord inte ens kan förklara, I know this love will last for ever! :)<3<3.
 


 
 
Ojoj hittade lite sjukt gammla bilder på mig.. denna var tagen då jag fortfarande bodde hemma hos mammi då vi var nyinflyttade för 5-6 år sedan? o.0 "sååå vacker" man var haha, kort hårig om inte annat!
 

 
Ja i flera dagar har jag känt mig fruktansvärt världelös och usel, total kass! Men jag antar att sådana dagar har nog alla någon gång ibland.. Efter regn kommmer solsken, inte sant? :) Dessutom måste man ju ha dåliga dagar för att kunna uppskatta de goda och veta vad man verkligen har :). Men nu de senaste dagarna har jag känt mig sådär riktigt svag och vilsen som jag gjort förr i tiden då jag kände mig som absolut svagast och ville bara bort ifrån denna grymma värld! :'( Kände ingen ork eller luvslust alls längre.. But you can't give up!! Det lönar sig i slutänden! :)
 
 
 
Men nu mina kära läsare, tänkte jag faktiskt ta och mysa ned mig i soffan under filten, tända levande ljus, måla naglarna och ha en awesome filmmaraton tillsammans med min gosiga Bunnie-kudde ;P:)
 Får se när älsklingen kommer hem från jobbet, vart tvungen att jobba över tydligen.. men lika bra är det, för då får han ju mer pengar som han kan lägga på huset som har renoverats bra länge nu = kanske blir klart snart? :)
 Who knows.. :)
 

Men nu ska jag som sagt mysa ned mig!
Tills nästa gång mina kära läsare!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0