That's how it supposed to be

 
Tjenixen! :)
 
Jag kom precis hem efter att varit en stund med Lelle, sedan mötte vi upp Tony and we were totally ready to go! ;D ..Vi skulle fara till Övik, där dem skulle kika på en hundvalp som de eventuellt skulle köpa fastän halvägs dit blev det lite komplikationer och lilla resan blev inställd så for hemåt istället, hem till värmen :). Lite smått tråkigt endast eftersom älskling slutar inte förrns 22-tiden =/ Men hey! ..Jag överlever nog bra ändå dessa timmarna xD :). Tänkte faktiskt ta och luta mig bakåt och tjocka i mig Boost - energi dryck och OLW Hjärtan, nom Nom NOM! :D<3.
 
Annars idag har jag endast storstädat efter att jag vaknat, ville bara bli av me all katthår som svävade i luften även fastän det inte syndes så är det klart att det finns.. Vaknade ju med världens svullna och svidande tomatögon tack vare allergin och att vår lilla kisse Pinky som endast är ett halvår gammal fått kissemisse-bebisar är ingen höjdpunkt för min allergi just nu, SHIIT! Kom precis på att jag skulle köpt allergi tabletter som nu tagit slut =/ ..Aja får bli annan dag, kanske imorgon? Har dock inte råd så får försöka be älskling om en liten slant kanske? (A) Vill ju gärna leva igen och kunna andas och se ut som vanlig människa xD Nejmen efter att jag storstädat hemma ordentligt och varit hemifrån en stund, känns det betydligt mycket bättre and my eyes looks great now ..åtminstone normalt haha :).
 
 
Haha snygg man kan få vara xD Bilden togs för ungefär en månad sedan då Lelle tyckte att jag skulle prova hennes pappas kläder ifrån hans unga dar ifrån lumpen :).
 
 
 
Igår har jag varit med Lelle all day loooong, vi hade det en massa skoj fastän vi hade en rätt slapp dag :), var en sväng på affärn, hon köpte en parfym sedan for vi hemåt till henne och Tony där vi kikade på lite awesome videosar, kika lite på tv, målade naglarna på varann, lekte "sminkskola", filmade as fula klipp xD och plåtade lite :) Blev mer eller mindre en tjejdag :). När jag kom hem såg jag och älsklingen på filmen "Arn" sååå bra :) Man kan verkligen inte få nog utav att se filmen gång efter gång xD :).
 
 
Haha "Jätte seriösa" bilder ifrån gårdagen xD :)
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0