The Brave Ones

 
Hej alla glada! :)

Vaknade för sådär en timma sedan, gav katten mat, gick ut med voffsingen, letade ngt att äta själv med osv.. u know allt sådant vanligt på morgonen efter att man klivit upp :P Anyway.. haha sjukt hur saker och ting inte kan släppa ens tankar, såsom imorse vid 5-tiden då älskling skulle på jobbet och absolut ingen utav oss kunde hitta en viss rygga, helt sjukt?!! Saker och ting kan ju inte bara försvinna och bli helt spårlöst försvinnen bara sådär, utav sig själv liksom :s Letade som en tok.. men tänkte ge ett nytt försök så man slipper tänka på det haha xD Så var man ju helt nyvaken - like an zombie :P Nejmen då kanske man inte var lika uppmärksam, vet inte alls ja, enda jag vet att sådant kan vara grymt störande! xD
 
Annars så har jag varit rätt usel med uppdateringen, and that i know... Men det blev så eftersom vi har haft väldigt dåligt med internet bra länge nu, krånglat som satan så man har knappt kunnat göra något över huvudtaget via nätet och via telefon orkade jag ärligt talat inte att uppdatera bloggen :P. Men hey! Bättre sent än aldrig right? ;P
 
 
Denna helgen har jag hunnit med massvis med skojigheter :)
 
I fredags var tanken att jag, älskling, Ellenor och Tony skulle dra och peppra på varann som saaataen :P Nejmen vi skulle spela paintball!! ;D GRYMT! ..Men det blev inget utav det, får bli annan dag, kanske till helgen? :) Så efter att jag och älskling vart en sväng på birsta, kom Lelle och Tony hem till oss på besök :) Umgicks, åkte och beställde fetmat ifrån pizzan NOMNOM, för min del blev det en kebabbtallrik :D<3 For hem och såg på tv medan vi åt osv.. Lugnt och trevligt :).
 
 
På lördagen ringde Lelle oss och undrade ifall vi ville dra och äta med dem på Kina, så vi for en stund efter, in till stan där vi åt jätte god buffé på något Kina-place men ärligt talat konstiga typer.... :s En stund kände jag mig inte alls bekväm kan jag säga.. snuskgubbar, allkisar, såg även ut som en prostuterad..? :s (dessa konstiga var nog stammisar där) men dem som jobbade där var riktigt trevlig utav sig :).
 
Efter att vi ätit oss smällmätta, åkte vi och köpte glass och satte oss vid hamnen en stund innan Lelle var tvungen att fara på jobbet :) Så undertiden for jag och älskling, efter dem ^^, och umgicks med Tony lite hemma hos dem, boka biljetter osv.. och på kvällen for vi tre på bio :) Vi såg filmen: " Abraham Lincoln Vampire Hunter ", filmen var ju GRYMT JÄKLA BRA!! ..må jag säga!! :D Lätt värdig att se! ;D Vi såg den i 3D = mer fränare haha xD
 
 
 
Igår (Söndags), gjorde vi inte allt för mycket.. jag pressade lite på bakgården framför solen vid hopp på att bli brun xD ..Men tyvärr har jag ju nå jäkla cphud som nästintill är omöjligt att få färg, sedan när jag väl får färg blir jag djävulususkt brun :D Likey. Anyway.. Vid 17-tiden for jag och älskling till Lelle och Tony, blev bjudna på middag :) Sedan var tanken att jag och Lelle skulle dra och bada och grabbbarna fick göra vad dem nu ville göra :) Men tyvärr blev det inte som tänkt, blev lite knas istället så efter några timmar for jag och älskling hemåt :) Jag passade på att styla naglarna lite granna medan älskling spelade tv-spel :)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0