The one you Love

 
Sitter nu och lyssnar på supersköna låten "Young, wild & free - feat Bruno Mars", Love the song! Varje gång jag lyssnar på denna låt kan jag verkligen inte att låta bli att dansa xD Hela känslan utav rytmen sprids i hela kroppen :)
 
 
Jag har precis sett på filmen "Den man älskar", sorlig och lite speciell film men den var faktiskt riktigt bra! Fick tipset utav min gode vän Elin.S. som såg den filmen härom dagen endast :). Jag själv är inte soo into swedish movies men denna var faktiskt bra måste jag få säga :). Inget roligt slut på filmen dock, men sådant som kan hända i det verkliga livet.
 
 
Imorgon tänkte jag faktiskt ta och kliva upp tidigt, lika som imorse (Y), endast för att man har all tid i världen om dagarna betyder inte att man ska sova bort halva dagarna :P Rätt trist i längden xD. Anyway så tänkte jag sedan dra ut med Lelle på lite äventyr, får se vad vi hittar på för roligt så hoppas det blir finväder så man kanske kan sticka och bada också kanske? :)
 
 
Men nu mina kära läsare, tänkte jag ta och göra choklad bollar åt älskling och Erik så dem får något gott att mummsa på, godiset är ju slut och älsklingen är inte så värst förtjust i chips så man får ta och göra det bästa av situationen och skämma bort dem lite sådär ibland :) ..haha ja så ska jag ju inte ljuga, vart ju rätt sugen på det själv efter att Lelle pratat tidigare om att hon hade chocolate balls i nilen xD Sounded a bit funnie haha >.<
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0