Crazy life

Tjenare allesammans! :)

Nu är det så att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen pga haft fullt upp med att leva livet utanför datornördandet ^^, så när jag väl kommit hem har jag vela umgåts med älsklingen innan det blev dags för sovande :)<3.


Dessa senaste dagarna har jag iaf varit med grabbarna Christer och Simon och skrivit in mig på arbetsförmedlingen, vart till stan på banken, blivit bjudna av någon kvinna som delade ut supergott nytt kaffe!! NOM NOM NOM!!! Denna måste jag börja dricka fler gånger, lätt!



Den var riktigt god och behövdes just då också, vi var sjukt törstig haha var ju trots allt en sådan varm sommardag >.<


Har även varit massor med Ellenor, vi har käkat massa go'mat, åkt in på arbetsförmedlingen så även hon kunde fixa lite ärenden, haft filmkväll hemma hos henne och Tony och varit på birsta en sväng har vi också hunnit med och då införskaffade jag mig en suuuper snygg t-skirt och as gulligt linne :D LOVE IT, speciellt MJ t-skirten!!! <3<3





På detta linnet står det "To be cute is not a criminal" haha så jäkla söt text så var tvungen att ha den xD


Ja så har jag även hunnit med att tatuera mig, trodde verkligen inte att det skulle ske så jäkla snabbt :O Men allt blev ändrat och POFF sa det så hade jag en tid och skulle tatuera mig :D Blev en text på skuldebladet, så nästa helg ska jag fortsätta med att tatuera en 4-raders text på revbenet, ifrån en låt med MJ <3. Dessutom är det ju sådär awesome! Egentligen har jag ju inte alls råd med att tatuera mig, har fasen inte råd att köpa någon dricka ens.. Men som tur så ska ju dessa två tatueringar gå sammanlagt endast på 300 kr och dessutom får jag betala det precis när jag vill och kan (Y):) Jag sa ju att då kanske vi ska vänta me att tatuera pga har inga pengar men han ville köra på och att jag får betala precis när det går för mig :) Så det var riktigt schysst! :)



Alltså VAD FAAAAAAAAAAAAAAN??!!!! Såg nu att det skulle stå "Follow YOUR heart and live up TO YOUR dreams" och istället YOUR skrev han OUR ..OOOCH glömde även helt bort om "TO" ??!!!?

Alltså hur gick det till??!!! Hur fan lyckas man om man är en jävla tatuerare??!!!!! Han hade ju skissen där det stod exakt hur texten skulle lyda!! Måste faktiskt erkänna att nu är ja jävligt less, det är ju jag som ska leva med detta och så kan det inte ens bli rätt stavat?!!!!!!!!!! Och att fixa detta går ju inte eftersom får ju inte plats i texten!! GAAAAAAAH!!! Förbannad man blir!!!!!!





Ja så vart ja ju även tokless för någon dag sedan på en barnrumpa som är 22 år men beter sig som hon vore 8? o.0 om ens det.. Min lillebror som är 5 är inte ens så barnslig :O Så lägger hon in sig i saker hon inte alls har med saken att göra och inte alls hur det ligger till eller hur det slutade med :o Så när man försöker förklara (även fastän hon inte har ett dugg med saken att göra) så går det ur genom andra örat lika snabbt.. endast hennes lilla bubbla som verkar existera som hon levet i :p Haha omg orka med sådanna människor, så bara för jag slutade svara måste hon fråga en kompis om ja hade
sett va hon skrivit xD Ojoj snacka om att ha ett tråkigt liv att man måste hålla på att bete sig så patetiskt och lägga sig i andras. Fine om hon nu vetat hur saker och ting låg till men det gjorde hon ju inte :P Jaja tänker inte ens lägga mer energi på denna filur, inte värt tiden ens :P.


Igår storstädade jag heeela dagen lång kändes det. Möblerade om lite med älsklingen natten innan så ska det bli fint, ska det bli fint på riktigt! :) Sedan efter att älsklingen slutat jobba och kom hem, for vi på affärn och handlade massa gotta: godis, chips, dipp och cola :) Sedan for vi även och hämtade hem traktorn innan vi fick främmande utav Ellenor och Tony :) Cicci och Niklas skulle även komma men blev ändrade planer för dem, next time kanske :) Ja så hade Lelle och Tony köpt med sig lite gotta dem med: dricka, munkar och en daimtårta :) Satt och surrade till musiken igång, spelade biljard osv, var riktigt trevligt!! :D När dem for var jag död och tänkte hoppa ned i sängen för att låta drömmarna föra mig iväg men då tyckte älsklingen att vi skulle ha ett litet filmmaraton haha så det slutade med att vi somnade vid 5-tiden imorse xD :), så vi såg tre filmer som jag lånat utav Lelle för någon dag sedan och dem var riktigt bra allihop! Minns dock inte vad dem hette och orkar nämligen inte resa mig nu för att kolla upp det xD.


Älsklingen sover ännu medan jag bloggar, snackar med Lelle på msn och tjockar i mig lite chips med dipp och cola på det :) Egentligen skulle jag med henne lägga oss ute i solen och steka och äta jordgubbar (eller rödagubbar som jag alltid kallade det när jag var yngre) xD. Men eftersom att det inte alls är soligt som det skulle vara, så ska vi åka in till stan och kika på en bil som hon kanske ska köpa :D, sedan dra och sola solaruim ville hon, känns skit att hon ska pejja för mig så får se hur det blir för min del :) Isf kan jag ju sitta och vänta på henne :), sedan drar vi nog bara på stan och kikar lite :).


Jafaan jag och Lelle höll ju även på att krocka nå rijält för två dagar sedan!!! :O Trodde ärligt talat att jag skulle dö!!! :'( Tårarna kom omedelbart, hjärtat höll på att ploppa ut ur halsen trodde jag och skakade som en tok, men är det så konstigt? Nä.. rätt naturligt i think! Var ju så att vi körde rakt fram så en gubbjävel svängde ut mot vägen UTAN ATT ENS SE sig omkring ifall han kunde köra eller ej, utan istället var han fullt upptafen med att stirra ned i telefonen sin. Vi var verkligen två cemtimeter ifrån att krocka!! Och som tur var hann bilen bakom oss även stanna i tid annars hade vi blivid krockad av dem. Fyfaaan detta var inte alls kul!! Vi hade verkligen änglavakt måste jag säga, tackar Gud för det!!! Oj oj oj fy, inte coolt sablans gubbe!!

Men nu ska jag nog ta och fixa mig lite så man ser levande ut tills hon kommer och hämtar upp mig ^^,




PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0