Don't stop the music

Imorse strax efter att jag äntligen lyckats vakna, for jag tillsammans med Christer och Simon till arbetsförmedlingen.. vi satt och väntade och väntade och väntade.. men efter någon timma fick vi slut på vårat tålamod och for in till stan eftersom Simon skulle till banken innan de stängde, dock stängde dem 6minuter innan vi kom dit xD Så vi hann inte ens med det =/ Men imorgon tänkte vi fara in tidigare så vi faktiskt hinner med oss :).

Så ja..
vi drog på Donken där Simon köpte mat åt sig, och eftersom jag inte kan äta något speciellt ifrån donken så drog vi vidare till Kebab House där jag och Christer även fick i oss något :). Fick äntligen min mumsiga och efterlängtade kyckling sallad :D<3 LOVE IT!! Medan Christer tog en pizza :)

Jag kom nu hem för inte så länge sedan, slängde in tvätten ..dock borde den nog vara klar nu något snart, så ska väl ta och hänga upp de. Sedan får vi se vad som sker för skojsigt :). Ellenor kanske köper bilen som hon är och kikar på nu, så då tänkte vi dra och hitta på något kanske :). Annars tänkte jag bara luta mig bakot i soffan med en film och äta lite frukter :D. Vet inte vad som hänt med mig men äter ovanligt mycket med frukt och nyttigheter.. Vilket naturligtvis är bra!! Får i mig mycket näring och vitaminer som jag speciellt behöver nu :) Märkte även att jag är oerhört mycket piggare nu än jag var för något dag sedan bara pga infektionerna i magen. Så det känns som det är på bättringsvägen nu iallafall trots att man får lite ont till och från, men det är fullt förståeligt med tanke på allt tar ju sin tid till att bli bra igen :).




PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0