Follow your heart

Igår kväll for jag och Ellenor till min kära bror, Vimar :) Vi blev bjudna på thaimat, riktigt jäkla gott vare! Vin drack vi också.. jag och brorsan för Ellenor tyckte inte om det efter ett tag xD Vi såg även på massa filmer men surrade mestadels utav tiden så vi kan ju inte säga att vi hängde med så mycket i filmen och till det åt vi chips med dipp. Riktigt trevlig kväll var det med massa skoj! :) Vi gick även ut på en promenad och slutligen fann vi gungor så vi gungade och ja.. återupplevde våra barnminnen :D, gooooda tider! :)

Vi fick ju även vänta på skjutsen i flera timnmar sådär xD men det gick bra.. blev bara riktigt trött på slutet och att man knappt fått i sig någon sömn de senaste dagarna gjorde inte saken roligare xD Men när jag väl kom hem vid 4 -tiden, däckade jag dirrmoed på sängen och sov som en Gud ända till 15.45 :$ GAAAAALET! Men sjukt skönt och behövde verkligen denna ordentliga sömn haha ;D.

Så idag tänkte jag endast ta det lugnt and just take a day off! :) Dricka cola, äta gotta och se på massvis med filmer och även passa på att mysa med Pancakes (kaninisen) <3. Sist jag myste med honom i fredags, han sov så gulligt på rygg i min famn, riktigt länge dessutom. Han är verkligen min lilla ängel <3<3.


Men imorgon
blir det iallafall ridning! Mine first time EVER! xD Så ska vi även kanske åka cross som jag inte heller gjort någonsin, aldrig ens tänkt tanken att det skulle ske lilla mig :o Undra hur detta kommer ske... slutar nog med att jag hamnar på akuten o.0 HAHA NEEE så får det inte sluta! Ska sluta med massa skoj och leende på läpparna! :) Så imorgon blir det ännu en dag ute på äventyr med Ellenor bortsett från alla ärenden som måste göras.



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0