Gifts


Mina fina presenter jag fick i student: :)



I really love my wonderful gifts!! <3 Massa massa massa taaaack!! ;D<3



Ikväll har jag kollat på film, snackar nu med Matte och är grymt sugen på pizza men dock är det nog lite sent påkommet :/ tyvärr haha xD. Konstigt nog då känns det även som det är helg, tycker det är lite konstigt att älsklingen ska iväg och jobba imorgon med tanke på att han jobbat hela veckan och helgen.

Han har även sålt aoudin idag (Y) Massa bra! Så nu nästa projekt till huset blir att handla "vitvaror" till badrummet :D Inte alls långt kvar nu tills vi faktiskt kan flytta in, ska bli så fantastiskt skönt! :D Är ju klart att det är jätte mysigt att bo med hans ur gulliga föräldrar men kan även vara skönt att ha eget :). Dock hoppas jag verkligen att man lyckas få tag i något jobb eller bidrag så man faktiskt kan betala hyra och kunna försörja sig själv och inte vara så himla "beroende" av honom.. han har ju inte heller råd att köpa allt jag behöver till exempel =/ Så på så vis suger det ekonomiskt, vilket detta läge har varit så nu ett bra tag med. Men så går det om man inte bor hemma.. Tur jag har min älskling i alla lägen :)


Ja.. idag bröt jag tyvätt även ihop i tårar, försökte verkligen hålla emot men gick inte.. Varför jag gjorde det, behöver vi inte tala om men dem som verkligen känner mig lär nog förstå någolunda vad som kan vara på tok även utan att behöva fråga. Hur som hellst så kan man ta det riktigt hårt inom bords då en person som man alltid hållt kärt, som inte brytt sig eller hört av sig på mer än två år och sedan plötsligt kasta skit på en fastän man inte har något med saken att göra..?

Dessutom vill jag även säga att jag är fruktansvärt glad att jag har Jeanette som vän, hon är verkligen som en syster jag aldrig fått. Vill aldrig någon ont, har alltid kul med henne och endast hon kan min humor och är lika crazy samtidigt som hon kan vara seriös och förståelig då det behövs :) och även fastän vi faktiskt inte alltid pratar med varandra eller träffas ofta alls, har vi ändå alltid lika roligt när vi väl träffas. Vår vänskap går nog inte att splittra på! Thank God! :D Jo det jag vill säga är bara hur jäkla lycklig jag är att ha en vän som henne, just henne!! Går inte att byta ut!! <3




Plättan, tänk alla våra sena kvällar ute på balkongen med massa surr, ett glas vin i handen, och en filt i knät. Eller våra krogen kvällar då vi endast dansar med varann all night loooong och våran fyllebasket med brända popcorn i en söndersmält systempåse xD, Eller när vi tog med oss filt och varmchoklad och gick på promenad och la oss och kolla på alla stjärnorna mitt på natten.. Pizza med bea /filmkvällar.. NO!!! Fel av mig! Menade Bea med pizza!!! haha xD så himla mycket kul som vi ALLTID gör som blir minnen för livet!! Love every moment with you!! Älskar dig fruktansvärt mycket min älskade "syster" :)<3 Big love to you :)


Nu tänker jag iallafall gå och störa älsklingen i spelandet med en bamse kram! :D<3 ..Nähepp haha jag hann inte, nu hoppade han in i duschen :) Får vänta en stund då :) Snacka klart med Matte, stänga av datorn och se film innan sova? och självklart mysa ned mig i älsklingens famn <3 Sounds pretty great! :)


PussLOVE.. XOXO<3.



Kommentarer
Postat av: Plättat

hahaha! du är så jävla söt så ja tro ju att ja dör lite ! Och det är nog jag som ska vara glad att jag fick dig till syster, för bättre syster kan man nog inte hitta, synd att vissa är så körda i huvudet och inte kan förstå det bara! me love u long time! <3

2012-06-11 @ 19:37:50
Postat av: Dzesii

Haha äh inte då säger bara sanning ju.. så snälla dö inte!! xD haha ååh glad jag blir! Det värmer verkligen mer än du kan ana :)<3 HAHA även me love you long time ;D Nejmen vartenda ord är sant!! :D Älskar dig världens bästa Plättan! Ses i helgen ;)

2012-06-12 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0