It's so sad but true

Igår (tisdags) bitti åkte jag in till stan vid 6-tiden, väntade i stan i två timmar på att Ellenor skulle komma och hämta upp mig, trots väntan gick det bra. Tiden gick riktigt snabbt så det var absolut inget att klaga på :). Ja senare åkte jag hem till henne där vi kika lite på facebook, snackade, åt chips och drack cola på det, japp detta fick bli vår frukost haha :). Fick även låna två bh:ar som jag ska prova och se vilken som blir bäst till studentklänningen (har ju ingen utan axelband och hon hade tydligen två för små så vart ju perfekt detta) :). Sedan for vi en snabbis på birsta så hon fick lämna tillbaks en klänning, hann även med oss en snabb tripp på Ica Maxi och Dollar Store. Fick även ett par lösnaglar, super snällt! Jag som alltid har långa naglar (mina egna), men nu den senaste tid har dem blivit så slitna snabbt så vart tvungen att klippa av kort.. lika bra det kanske så dem får vila lite och få ny näring eller vad det nu heter? :p Men långa naglar vill man ju ha på studenten, speciellt när man är så van vid att ha det vanligtvis. Så det var verkligen super snällt att jag fick dem utav henne :D iih! haha. (Bilder kommer nog upp senare).


När vi blev klar med vårat lilla springandet, släppte hon av mig i stan där jag mötte min gode vän, Plättan :D<3. Gick och letade lite jeans åt henne, hittade rätt snabbt dessa hon ville ha (Y):), sedan gick vi även och hälsade på "Da Fish NEMO" på hans jobb och snackade lite om fredagen om förkrök hemma hos honom på studenten och var även självklart lite allmänt social med massa skratt, men det är klart att det blev massa skratt.. I mean, it's us ;) haha samma dåliga humor xD LOVE IT! :) ..Ja sedan drog vi och kikade lite till på affärerna och stunden innan det blev dags för henne att börja jobba vid 15-tiden, tog vi oss en romantisk middag haha xD :P Där tydligen även en viss Ida satt och glodde åt vårat håll heeeela tiden (dock såg jag inte det eftersom jag hade ju annat för mig :P, men Plättan satt just så att även ifall hon ej försökte se, så märkte hon det ändå men jaja), mig spelar det ärligt talat inte roll, tycker hon att jag är så intressan att kolla på so fine with me ;) ..men kan ju börja tänka lite väx upp? Haha hur som hellst, när Jeanette drog på jobbet, gick jag till bussen, perfekt tajming för mig att dra även med tanke på att älsklingen slutade om bara en stund :).


När vi kom hem.
Medan älsklingen klippte gräset, passade jag på att städa hemma och tvätta lite granna innan Rickardooo kom till oss. Drog och spelade basket - riktigt bra, fick man liiiite träning iallafall (Y):) haha. Ja kvällen då? Slutade inte heeelt det bästa men vafan, alla dagar kan väl inte vara awesome. Hade dem vart det hade man aldrig uppskattat dem om man inte vetat av några dåliga stunder ^^,


Imorse efter att älsklingen for på jobbet var det väl dags att kliva upp, kan ju inte sova bort hela dagen speciellt när det äntligen är så fint väder! :D LOVE THE SUN! Ja så jag och Rickard gick ut och satte oss i solen och roade oss med kortspel :). Såg även på filmen "Grown Ups" senare. (Minns du vår mysiga dejt på bion med denna film, Plättan? ;D<3 Fan va skoj vi hade det den kvällen! Måste lätt göras om jööö! :D) Mer än så hann vi inte mes oss riktigt idag, tog det mest lugnt idag och snackade. Strax efter filmens slut kom älsklingen hem igen, så en stund senare for Rickard och nu sitter han och spelar medan jag bloggar och kikar lite på finalen i BB som jag inte haft tid med att kolla på, det är ju självklart att jag redan fattat vem som vunnit och jag tycker verkligen att hon var mest värdiga vinnaren (kanske inte roligast av alla) men hon och hennes barn var mest värd pengarna. Annica har ju bara blivit pantad och förstår inte alls hur hon tänker gällande Marcello och ah.. Ja så har vi även Amandus, honom tyvkte jag om, cool och skön kille MEN blev ett jäääävla tjat om att han "endast varit sig själv hela tiden och att han är bäst osv.." Någon måtta får det va! Blir ju endast uttjattat och jobbigt att höra på samma mening om och om igen.

Jo jag har ju även passat på att måla tånaglarna :P haha WOOW vilken nyhet :p NOT! men aja haha var ju iallafall på tiden att jag funnit orken och tiden till det, blir ju så mycket finare speciellt på sommaren då de stunder faktiskt kan komma då man är lite mer barbenta ^^, :p Så har jag även pratat i telefon med min älskade och saknade bror som jobbar i Stockholm /Karlskrona, var riktigt härligt att höra hans röst! :)


Men nu ska jag ta och dra ut i solen lite granna och även passa på att ringa Jeanette :).



PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0