Like a dream would come true

Vaknade strax innan 15-tiden idag igen!! o.0 Vi lyckades somna vid 5-tiden igen så klart man sover ut när man väl kan :P Annars då? Har jag inte gjort något speciellt idag, endast tagit det lugnt.. legat i soffan halvdöd xD, kikat på en urdålig film!! Nä, filmen "Popcorn" var verkligen ingen höjdare :P ..Ja sedan har jag bara slappat ^^,

Tänkte vara duktig och lägga mig vid 21-tiden, vilket inte händer ofta.. men ska ju upp vid 06.00 så ville få i mig någolunda sömn iallafall, men nepp kunde inte sova :/ Älsklingen sitter och spelar så hans datorskärm lyser upp halva rummet och knappljudet gör inte saken bättre xD Anyway.. han ska väl sova snart.. troligtvis om någon timma xD Så jag får väl stå ut tills dess och kanske unna mig med någon bra film! :D Har jag tur kanske jag lyckas somna till den :).


Imorgon tänkte jag som sagt fara ned till bussen då älsklingen ska på jobbet så tänkte åka med honom biten till bussen, sedan tänkte jag kanske sola lite, köpa chips IS A MUST! Saknade min älskade chips påse idag!! Haha har verkligen blivit beroende :$ :P Får sådanna perioder ibland, men vem får inte det ;). Så tänkte jag även passa på att hälsa på plutten till lillebror och gosa massor!! :D Tänkte även försöka minnas att ringa Plättan och prata lite ang studenten, så får se ifall man ens får något svar utav kvinnan.. Kan vara lite bökigt för henne att svara i telefonen ;)<3 haha



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0