Mannen i mitt liv

 
Måste bara säga att jag har LÄTT VÄRLDENS MEST UNDERBARASTE OCH BÄSTA pojkvännen!! :D
Jag är så otroligt lycklig att det är han och jag, min alldeles egna solstråle som lyser upp mina dagar! :* <3
Jag ÄLSKAR Dig Conny utav hela mitt hjärta, kommer jag alltid att göra älskling! <3
 
 
Jag och min älskade skatt till pojkvän har nu varit tillsammans i ett bra tag.. flera minuter, flera dagar, flera månader, flera år. Vi fann varann redan då jag var 13år och han 16. Redan då, vid detta ögonblick då det blev han och jag, kände jag omedelbart inom mitt hjärta att han är min själsfrände. Nu i dagens läge bor vi ihop, har djur ihop (två gosiga katter och en urmysig kanin) och jag är lyckligare än någonsin tillsammans med min älskling! <3 Dag som natt håller mitt hjärta honom kärt och för varje dag som går älskar jag honom bara mer, gnistan mellan oss blir allt mer starkare för varje stund som går.
 
Dig min kära, ska jag älska tills mitt hjärta slutar slå. <3 :*
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0