Mine lazy day

 
Igår kväll hade jag och Lelle mysig filmkväll, såg på "Skottår", sett den förr men skadar aldrig att se ännu en gång en så fin film! :) Vi åt även thaimat, super gott och mättande! och självklart även gotta med cola till! :) Ingen utav oss orkade typ något gotta sedan medtanke på hur jäkla mätt vi blev utav maten haha xD Vid 2-tiden på natten var det dags för mig att fara hemåt, skulle jag inte vara så allergisk mot hennes katt hade jag nog däckat där i soffan men klarade inte av katten gjorde så himla ont i ögonen och kände hur de började bli svullen så var skönt att komma hem faktiskt :).
 
 
Idag efter att jag vaknat har jag endast städat undan lite granna här hemma, tvättat, pratat lite med Lelle och kikat klart på en film som jag börjat se på igår innan jag for till Lelle. "Mother and daughter" tror jag den hette.. den var lite seg och konstig ibland men samtidigt som den var fin och sorlig.. allt i ett liksom xD :p
 
Tänker även massor på min älskade lillebror, kan inte sluta tänka på hur det kommer gå för honom.. Idag vid 15-tiden skulle han vara på sjukhuset för att undersöka vad det kan bero på att hans lunga är för stor?!!!?! :'(:O Hoppas VERKLIGEN att det inte är något allvarligt!! <3<3 :'( ..Känner mig mer orolig även just för läkarna vägrade säga vad det kunde bero på utan endast att de ville undersöka mer osv.. Känns som inte ens dem kan tänka sig varför det kan ha blivit så :( Huga då.. Ber till Gud att allt slutar lyckligt och att det inte är något farligt! <3.
 
 
Vad som sker ikväll är inte ännu bestämt.. som jag känner just nu vill jag endast lägga mig bekvämt i soffan och se på massa filmer och bara vara liksom :) Men man vet aldrig, kanske slutar med att jag hittar på något istället.. så vi får se vad kvällen bjuder på för trevligt :).
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0