PARTY like an ROCKSTAR!

Ja i fredags tog jag STUDENTEN, fyfan vad jag är BRA! xD Nämen hur som hellst så kan ni ju då gissa vad som skedde den dagen :) Champagnefrukost, fixande, lärarlunch, gått ut "student", åkt flak, fikat hos mamma med familjen och plättan <3, sedan PARTEEEY! :D Detta var min dag kortfattat, men riktigt awesome dag /kväll har jag haft kan ni ge er faan på! ;D



















Min älsta bror kom självklart inte och kunde inte ens skicka ett ynka sms med grattis..? till hans enda syster som tar studenten en gång i livet, Vilket jag ärligt talat tyckte var väldigt tråkigt! Vi har ju trots allt alltid varit så himla nära varandra när vi var mindre och innan sagan hade sitt slut.. Trots att jag inte riktigt förväntade mig detta utav hans dagens jag, men det sved mer i hjärtat mer än vad ord kan förklara om jag ska få vara fullt ärlig, det sved faktiskt till rejält inombords :/:( Men jag gjorde så gott som jag bara kunde för att bita mig i läppen och inte bryta ihop and i let the show go on with all the fun stuff aroundll! :D

Anyway..
STOOOORT tack till alla underbara inblandade som gjorde min dag /kväll, haft fantastiskt kul!! Detta var verkligen ett minne för livet och tack till alla fina presenter!! :D<3

Och när jag kom hem, passade jag på att mysa ned mig i älsklingens famn :D Såå mysigt!! :D<3<3


I studentpresent fick jag:

Två super snygga armband med texten: "Laugh & Love & Eternity" ;D  <3.
Halsband som jag drömt om länge fast tusen gånger så snyggare!! Med kors på :D <3.
Rosa BLING mobilskal till min iPhone 4S, Loooove it! :D <3
Silver /turkos örhängen med även en text på där med :) <3.
En liten tjej-student staty, jätte gullig! :) <3.

Två goda champagne flaskor - som gick åt snabbt efter xD
Drack upp dem på flaket haha men gott var det! ;D

Så fick jag självklart även massor med grejer runt halsen, nallar, gosedjur osv. Fick super söt apa med världens längsta armar och en super gullig nalle, dem ska jag gosa mycket med :).


Självklart, fler bilder kommer upp fast lite senare på alla fina presenter och studenten! Tyvärr inte nu eftersom har ingen teckning för tillfället på telefon så kan knappt använda den till något :/. Men det kommer med lite tålamod ;).


Dagen efter (i Lördags alltså) fyllde älskade brorsan, Vimar 21 år!!! :D MASSA GRATTIS till min underbara bror!! :D<3

Eftersom att jag höllt igång på studenten från 5.00-5-00 var jag bra trött så jag sov till 12-tiden. När jag väl vaknat, kastade jag på mig kläderna, släppte ut håret från världens "finaste" toffs :P, sedan fick jag skjuts utav älsklingens syster ned till mamma som vi sedan for vidare till Vimar för att fira och gratta honom :) Åt massa gotta och hade massa trevligt och skoj :)

Vid 18-tiden for vi innan det skulle bli massa folk hos honom eftersom han skulle ha Parteeey! Så jag följde med mamma hem till henne, lekte lite bollspel med lillebror, hoppade massa studsmatta och gudaness vad vi busade och härjade! xD <3 Massa skoj! Åt även middag där innan älsklingen kom och hämtade mig. När vi kom hem, kikade jag runt lite på internet, såg på "Mythbusters" med honom innan vi båda däckade i sängen xD.


Nu idag har jag endast gått igenom lite studentbilder, ätit tomat och banan till frukost = perfekt frukost när det är dövarmt!! :) Flyttade lite på kaninburen och nu tänkte jag ta och städa undan lite granna här hemma så det blir fint och trevligt för älsklingen att faktiskt komma hem till ett städat hem efter jobbet :). Vad som sker ikväll, får vi se vad det har för trevligt att bjuda på :).




PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0