Stay with me

Natten var inte alls rolig för min del, hade värsta magvärken :( Jag som sluppit den ett hyfsat tag nu men självklart ska den jaga mig i mitt liv :/ Så jag åkte aldrig på vaganttävlingarna utan försökte sova ut och sova bort min smärta. Efter att jag äntligen lyckats tvingat mig upp ur sängen, har jag duschat, tvättat, fixat håret för en gångs skull xD, fixat naglarna till imorgon som jag fått utav Ellenor :) Så har jag precis sett klart på filmen "The back up plan", riktigt bra film med Jennifer Lopez! Dock tjejfilm men vafan den va riktigt bra ändå! :D och nu förbereda mig lite inför studenten imorgon, packa och sådär :) (Y) Blir en AWESOME dag/kväll imorgon kan ni ge er fan på!! ;D

(Mine own LazyDay) <3



Resultatet på naglarna :)




PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0