Still awake

Nu är slår klockan snart 3.00 och jag och älsklingen är ännu pigga och vakna, men det kan ju även bero lite på att vi sov till 15-tiden idag haha xD

Hur som helst så har vi nu precis kollat klart på BB, jag tänkte ta och passa på att ta igen de missade avsnitten jag inte hunnit med de senaste dagarna men då fick jag även mysigt sällskap som kom och satte sig bredvid mig :) Mysis <3 :). Och guuud vad arg man blir på Marcelo och Annica!! Herregud.. dem är ju ett bra otroligt speciellt par dem två.. :p oj oj oj.. säger jag bara :P haha jaja Anyway!


Kvällen har varit väldigt lugn men riktigt jäkla bra ändå måste jag säga! :) Mysig och rolig, massa skratt med älsklingen :):) Gud vad jag är så himlans lycklig över att ha honom!! Mitt hjärta, mitt absolut allt!! <3 Världens bästa pojkvännen! <3



Nänu kanske man får ta sig i kragen och faktiskt göra sig redo för att lägga sig och försöka sova innan natten försvinner xD Men först blir det "Mythbusters" med älsklingen! :D



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0