Stupid kid

Ja i söndags tog jag det endast lugnt hela dagen mer eller mindre.. drog en sväng på affärn med älsklingen för att handla kattmat och kom hem med massa klassar i magen xD Åt säkert 6glassar ;p Anyway, kom även Kebbe förbi med hans arbetskollega för att visa en svindyr damsugare som gick på 35 000:- som dem försökte få såld men kan säga att trots att den var riktigt jäkla bra så är jag glad att älsklingen inte köpte den.. alldeles för dyrt för en jäkla damsugare :P Då är ju husets renovering viktigare i prioteringen (Y). Men GOOD LUCK till Kebbe med jobbet! :)
 
 
Igår for jag med Ellenor in till birsta och lämnade in lite CV:n på olika ställen: Taco Bar, Carlings, Bik Bok och H&M, så får se ifall någon hör av sig.. Men som jag förstod det så behövde ingen ngn personal ännu men dem skulle spara CV't utifall att! :) När jag snackade med kvinnan inne på Carlings lät hon jätte trevlig och positiv men sa att jag skulle söka inne i stan, där jag hade större chans än inne på Birsta.
 
Ja så for vi och käka go'mat kycklingsallad Nom Nom NOM! :D Vi gjorde så att vi for hem till mamma och lillebror och hälsade på så beställde vi hem maten dit. Vi var dock inte alls länge där, busade mest med hampus innan vi vart tvugna att dra vidare i stressen xD. Mot kvällen for vi in till birsta tillsammans med Tony ytterligare en gång eftersom han ville köpa ett par nya jeans och en tischa! (T-skirt). Efter vår lilla handlingstripp skjutsade dem hem mig, var helt slut i kroppen efter all spring.. :P Jo justja, köpte ju äntligen en present till brorsan Vimar som fyllt år men kunde tyvärr inte köpa något åt gossen :( Känns hemskt! Men nuså när han kommer hem och hälsar på i helgen från Stockholm ska han få sin spännande present ;D ..Hoppas han blir glad :).
 
 
Nu sitter jag hemma och ska strax röra mig vidare mot arbetsförmedlingen, väntar endast på skjutsen som är sen o.0 AJAJAJ!! Har tid där kl 13.00 :o och klockan är redan 12.45!!!?!!! Hur kan tiden gå så himla fort!?!! Måste fasen ta och ringa dem och säga att jag blir nog lite sen.. :/
 
Efter det ska vi iallafall dra in mot stan där jag ska lämna in lite CV:n och Ellenor tänkte dra och se om hon hittar något fint under tiden :).
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0