Sunshine in the rain

Ni vill nog veta hur det har gått när jag red första gången i mitt liv för bara någon dag sedan :)

Det gick riktigt bra
måste jag säga! Var inte alls rädd för att hoppa upp på hästen och ha kontroll över honom helt själv, kändes snarare mäktigt och riktigt lugnande för hälsan (Y) Detta är något jag lätt skulle kunna göra fler gånger! :)

Lite bilder som krydda från dagen, får komma upp något framöver nu när vårat internet knasar ihop sig. Inte kunnat använt internet på 5 dagar nu.. :/ Så fungerar inte att ladda upp bilder och knappt gå ut på internet ännu. :(



Igår kväll for jag och Ellenor och hälsade på lillebror och mamma, där vi hoppade studsmatta, lekte med en ballong, fotboll och pratade litegranna innan vi for vidare och hälsade på brorsan, Vimar som hade precis kommit hem från Stockholm :) Så vi satt och kikade på tv och surrade en stund innan det var dags för oss att fara hemåt igen. När jag kom hem slocknade jag till ganska direkt fastän klockan endast var strax efter 22.



Vad som sker idag får vi se, skulle fara med älsklingen och hälsa på hans mormor men nu som det ser ut blir det inte så, har blivit massa strul istället så får se hur dagen slutar.



PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0