Take a chanse

 
Inatt var det en sådan ytterligare dålig natt som jag knappt sovit, frös som ett mähä :'( Anyway.. Har precis städat lite här hemma så det blir hemtrevligt för älsklingen att komma hem efter arbetet :)Tänkte även passa på att tvätta lite medan jag ska dra utåt men tvättmaskin är upptagen så får bli en annan gång om inte något senare kanske?
 
 
Idag tänkte jag bli av med min kära Samsung GalaxyS, svider lite ifall jag skulle bli vid behov av en mobil helt plötsligt.. skulle då slippa ha en gammtelefon men aja känns mer värt för tillfället att kaninisen får en ny fin bur :). Så innan jag och Lelle drar vidare på vår upptäcktsfärd tänkte jag göra iordning med det, så det blir klart :). Ja sedan är jag ju råhungrig också så kanske blir en bit mat ifall man hinner innan det blir dags att dra vidare på möte på arbetsförmedlingen.. Känner ingen lust alls men lika bra att dra dit om man vill få sig ett jobb :).
 
Igår lämnade jag in lite CV:n inne i stan ju på: New Yorker, Glitter, Din Sko och Scorette så får se om det lönar sig :). Tills nästa gång måste jag försöka skriva ut lite nya CV:n /Personliga brev med tanke på att dem tog slut igår.
 
 
Ikväll tänkte jag och Lelle iaf göra det mysigt hemma hos henne, se på filmer och äta gotta :) Så får se om jag sover där eller om jag kommer ha alldeles för stor hemlängtan till älsklingen xD Nänu tycker jag att den där Lelle borde ta och komma snart! ;D ..Så ska jag vel ta och försöka fortsätta med att klura ut hur man ska klä på sig idag.. är ju så konstigt väder, ena stunden är det jätte varmt och andra stunden är det kyligt och blåsigt, elaka PMS- väder ;P
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0