The lazy day

Tjenixen alla kära och underbara! :*


Ja vad ska man börja med? >.< Jag har precis kollat klart på filmen "Just go with it", sååå bra!! Haha minns när jag fyllde 18 år och älsklingen hade precis hämtat mig ifrån mamma, han hade tänt levande ljus, min favorit låt var igång med en sådan romantisk perfekt volym, så fick jag tre awesome skicor i paket med min absolut största idol - MJ!! <3 :D Sedan for vi på bi och såg just den filmen - Just go with it. Dessutom var det endast vi i biosalen, kändes verkligen så fantastiskt romantiskt och som det faktiskt endast var min kväll tillsammans med älsklingen :D. Bättre födelsedag kunde jag inte ha önskat mig!! :D<3 Gud så jag älskar min älskling, finner inga ord!! <3.


Anyway, imorse tänkte jag soooova ut rijält medan jag kan och mest för att jag sov väldigt dåligt inatt men då ringde telefonen som jag inte ens kunde hitta :o Så precis när jag äntligen hittade den och skulle svara, slutade det ringa xD och så trött som jag var, lyckades jag verkligen slockna till efter 1 sekund. 1 minut senare ringde det igen och det var då jag insåg att det var älsklingen :) Så ja efter att vi lagt på kände jag att nu kan man faktiskt inte lägga sig igen, dessutom lär jag nog ha svårt att somna inatt isf. Så ja.. jag gick ut till Pancakes (kaninisen vår), sedan gjorde jag frukost åt mig, var riktigt sugen på något gott med bea sås så jag stekte biff eller vad det var ? Hamburgarkött och klyftpotatis :) Var gudomligt gott!! ..Ja sedan har jag endast sett på filmen och pratat lite på fb. Nu kanske man ska ta och tvinga sig till att plocka undan lite grejer här hemma som ligger utspritt, bädda osv :) och även kanske försöka klia sönder sin kropp :O?!! Tack vare dumma allergin och inte nog me det, alla störande myggbetten... :/ :( So not cool xD


Resterande utav köket levererades även idag så Christer fick åka och hjälpa älsklingen med att bära och sådär, sedan när han kom hem igen då älsklingen for tillbaks till jobbet, kom han hem med en liten överaskning åt mig haha fick nämligen ett ciggpaket utav älsklingen som han skickade med det med Christer :). Skulle försöka sluta röka men GÅR VERKLIGEN SKIT!! Speciellt nu när det jobbiga dök upp igen och vägrar försvinna ur mitt huvud så säger bara PERFEKT TIMING att älsklingen tänkte på det :)<3.




PussLOVE..XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0