The sweet feeling of summer

Strålande väder och humöret är nu på topp, the feeling is awesome! ;D


Eftersom att dagens planer blev ändrad tråkigt nog och jag pallade inte sitta hemma hela dagen när vädret är så vackert så kom Ellenor och hämta upp mig :) innan dess passade jag på att plugga lite teori :) som jag halkat efter med då jag varit tvungen att hä all min tid åt plugget innan studenten efter att jag legat sängliggandes och blev tvungen att ta igen..

ANYWAY så for jag och Lelle på Dollar och handla lite grejer jag behövt. Som deo, body lotion osv. Efter det for vi och plocka upp brorsan, Vimar och stack och bada nere på Dyket så nu har man lyckats tagit första årets dopp :) Därefter drog vi och åt, blev kycklingsallad för min del och thai mat för dem.

Nu har vi hämtat hennes vovve, Nisse och nu ska jag alldeles strax få rida återigen på hennes super snälla häst :)


PussLOVE.. XOXO<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0