Umbrella

Dagen måste naturligtvis börja med frukost xD
Så fick bli denna tillsammans med Lelle :)
 
 
Riktigt gott och mättande :)
 

En bild ifrån dagen som lite krydda ^^, Var som sagt tillsammans med Lelle på stan när jag lämnat CV:n och hon kikade runt på kläder osv under tiden :):P
 
 
På hemvägen började det regna och åska så medan vi satt fast i trafik kön bra länge som man inte såg slutet av, hade något hänt eftersom körde förbi två brandbilar och en polisbil med blåljusen på. Får ta och hoppas att det inte var något suuuper allvarligt som hänt någon :/ Vore ju trist.
 
Tyckte inte alls om den dryga trafik kön :(
 
 
 
Nu har jag nyligen iallafall kommit hem fullskinnad :) och tänkte ta och städa och tvätta lite här hemma men får nog bli imorgon istället innan jag ska fara in till arbetsförmedlingen för att träffa lite olika företag kl 14.00. Nu för tillfälligt är jag riktigt less på otrevlig attityd och tänkte därför istället endast andas ut, lägga mig i soffan bekvämt med en chips påse och se på film.. låter perfekt nu när det är sådant mysvädet ute med endast regn :).
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0