When you hold my hand

Japp då har jag precis tvingat mig upp ur sängen efter en lååång och bra sömn! Behövde verkligen detta! Har nu jämt den senaste tid somnat vid 02-tiden och klivit upp kl 06.00, igår när jag kom hem betalade jag räkningen med lite hjälp utav älsklingen (Y) :) Eftersom jag inte är tokvan att betala räkningar så när jag gör det nu i början vill jag ju inte att det blir nå tok fel, känns säkrare att ha honom bredvid mig medan tills jag får igång rutinen helt :):P Sedan efter de somnade jag direkt kan jag säga och har sovit tills nu typ :) Riktigt skönt!

Tänkte egentligen fara hem till mamma och umgås med lillebror, sedan även kanske med Cicci ifall hon hade tid men kände att min kropp behövde verkligen få i sig sin sömn så det var nog viktigare :). Varit så förbaskat trött ojojoj..

Igårkväll precis när jag skulle fara hemåt, kom Cicci och David förbi och tänkte umgås lite. Ritkigt tråkigt att det vart som det vart =/ Men vi får helt enkelt ta igen det en annan dag :) Kanske måndag? :)


HAHA jo justja igår passade jag även på att övningsköra lite, gick riktigt bra faktiskt måste jag säga ;). ....Fastän detta var mer ett litet skämt dåråå ;P

Var ju så att jag "övningskörde" via något spel som Patrik hade på datorn, och han och mamma vet hur hemskt gärna jag vill kunna ta körkortet och övningsköra osv, speciellt nu när jag betalat de mesta på körskolan utom körlektioner, pengarna tog slut till dessa pga jag var tyvärr tvungen att sluta jobba då jag blev så sjuk.

Så det spelet var mer sådär realistisk plus att han har en ratt där man även kan växla och pedalerna så jag fick öva lite så även ifall det inte är exakt samma sak men att jag fick öva lite på styrkänslan osv :) och det gick riktigt bra där faktiskt, så mamma tog en stol och satte sig bredvid mig så låtsades vi att jag körde till Stockholm, så stannade vi några gånger efter vägen för att öva på det osv xD hihi lite fantasi måste man ju få ha :D




Hur som hellst så tänkte jag nu iallafall ta och se lite på BB, har massor med avsnitt att ta igen efter att Camilla och Rodney åkte, så tänkte passa på att ta igen något nu innan det blir dags att fixa sig innan älsklingen kommer hem från jobbet och vi ska fara till frissan så han får klippa sig. Sedan ska vi åka och köpa kök :) Ska bli massa spännande! :D


Vad som sker ikväll, får vi se :) Just nu har jag inga som hellst planer faktiskt så jag tar kvällen som den kommer istället, så får vi se vad kvällen har för trevligt att bjuda på :).




PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0