You're everything and more.. of what i ever could dream of

Igår efter att älsklingen min kom hem från jobbet, åkte vi ned till stan till frissan där han fick klippa sig, blev hur snyggt som hellst! Loved it! :D Min snygging! <3 :) Dock var det världens kö hos frissan just då så vi fick vänta en bra stund innan det blev hans tur och sedan helt plötsligt tog det sjutk snabbt :o grym man kan va då! :o:)



Efter att han klippt sig, for vi vidare till IKEA och skulle handla kök men det det tiden räckte inte riktigt till så vi hann endast att kika, välja ut de köket vi skulle ha, fixa med papper, bästella luckor osv.


När vi kom hem, hade jag så fruktansvärt ont i huvudet, trodde mitt huvud skulle sprängas!! :o jäkla BOMBhuvud :P Så att när vi slutligen kom hem, gick jag raka vägen till soffan BAAM! sa det och jag somnade direkt o.0 :) Vilket var riktigt bra faktiskt eftersom efter någon timma senare då älsklingen väckte mig med hans mysiga kyssar, hade min huvudvärk försvunnit :D(Y). Därmed gick vi ut och rökte, sedan såg vi på kanske världens bästa serie för nuvarande "The secretsircle" :D<3 Gud så jag älskar serien!! Vi såg ju jämt på den förut ett tag när den precis släpptes, men då blev vi ju tvugna att sedan vänta ett tag på att nya avsnitten kom ut. Så igår hade vi maraton med denna grymma serien ända till 5 på morgonen xD med massa godis och dricka :D MYYYS!! <3




Imorse.. eller ja imorse var det då kanske inte, haha snarare idag vid 15-tiden då vi äntligen lyckades vakna haha då for vi till IKEA tillsammans med älsklingens bror och köpte köket som vi bestämt oss för! :) Efter att det var gjort drog jag och Christer iväg och köpte korv med bröd + dricka, som tur var fanns det glutenfritt bröd (Y) Big plus! haha ingen utav oss hade ju hunnit ätit frukost så det blev en riktigt god frukost dedär för oss med cola på det :). Måste även få tala om att glutenfritt bröd man köper smakar SKIT!!! Dessutom är det inte ett dugg mättande, men denna vi köpte nu åt mig, var riktigt god må jag tala om! och ska jag vara ärlig så kändes den till och med mer mättande, även min älskling fick smaka den och tyckte den var godare än den vanliga. Undra vilket resept dem körde på med dessa glutenfritt bröd .. Hmm.. får kanske ta mig lite mod och fråga dem någon gång :D.

Hur som helst, for vi sedan till huset där vi bar in grejerna och nu är vi slutligen hemma i värmen igen :) Har varit en riktigt trevlig dag! :) Tog även ut pengar som jag är skyldig och måste betala igen, som jag var tvungen att låna för att kunna köpa present till lillebror då han fyllde år, så nu behöver jag inte tänka mer på det mer än att jag ska lämna igen de nu på måndagen som kommer :).




Nu mina kära läsare, tänkte jag mysa ned mig i soffan under en filt, slå på lite BB avsnitt som jag tänkte ta igen och på det CAAANDY, oh yes i looove candy! :D


Vad som sker senare ikväll,
får vi se :D Några ska på studentbalen ikväll.. men jag är glad att jag inte köpte biljetten om jag ska vara ärlig. Känns bara laim.. inte värt dyrpengarna, är hellre med älsklingen och umgås och gör något mysigt än att supa sönder mina lugnor och dessutom kan det inte vara allt för bra heller nu när jag ännu har infektion i magsäcken och runt tarmarna. Dessutom är det ju även tråkväder men vafan man kan ha kul ändå, det är ju klart :). Så min student blir inte heller lika vild som för många andra, ska endast ta det lugnt - gå på studenten (har dock ingen stor lust till det heller men nu har man ju faktiskt kostat på sig klänning, mössan, skor osv) så ska gå på den då, träffa mina gulliga pinglor, sedan mamma, mina två bröder, plättan osv.. Sedan då alla ska hoppa på flaket, for jag hem och fikar och umgås så :) Blir massa trevligt det med utan alkohol i min stackars lilla kropp :).



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0