Blogg via mobilen

Varje morgon kliver jag upp kl 6.00 med älsklingen och for med honom vid 6.15 då han ska på jobbet men jag hoppar av vid första busshålsplatsen, men idag fick vi oss lite sovmorgon.. Vi båda försov oss i över en timma och hörde inte alls alarm klockan :/

Så jag for en sväng till mamma där jag gjorde mig i ordning så man såg lite levande ut åtminstone xD Sedan for jag till sjukhuset på ett besök, fick veta mer exakt vad jag får och inte får äta, fick även veta att sådant man kan tro är helt logiskt att det inte innehåller gluten, faktiskt visst kan innehålla det :( fanns inte mycket utval av vad jag kunde äta om jag inte köpte speciala varor som är gluten fri, men då blir min kost svins dyr.. Hur ska detta gå när man knappt har råd att ens överleva :( jaja får se hur de går, hoppas verkligen på jobb! Hade underlättat oerhört mycket!! :)

Men nu mina kära har jag precis pussat lillebror godnatt eftersom nu ska han sova efter en lång dag tillbringades med mig :) Har varit massa skoj!! :D och nu ska jag gå och möta älsklingen som strax är framme :) <3 så nu ska vi hem och jag ska lätt skänga mig ned i säng är helt död xD

(Lillebror och jag på bilden, sjukt stor del utav mitt liv, min lilla älskade ängel! <3)

PussLOVE.. XOXO<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0